X
Επικαιρότητα

Saarlouis: 11.000.000 οχήματα

Το εργοστάσιο της Ford Ευρώπης στο Saarlouis της Γερμανίας ξεπέρασε την παραγωγή των έντεκα εκατομμυρίων οχημάτων. Το αυτοκίνητο με τον αριθμό-ορόσημο ήταν ένα ασημί C-MAX.
Γιορτάζοντας το γεγονός, ο John Fleming, Πρόεδρος & CEO της Ford Ευρώπης, ο Jacques Pollenus, διευθυντής του εργοστασίου, ο Roland Henz, δήμαρχος του Saarlouis, καθώς και ο Gilbert Hess, πρόεδρος του εργατικού συμβουλίου του Saarlouis, ήταν μέσα στο αυτοκίνητο καθώς έφευγε από τη γραμμή παραγωγής, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που παρακολούθησαν εργαζόμενοι και μέλη της ανώτερης ηγεσίας της Ford Ευρώπης. Το επετειακό όχημα θα παραδοθεί σε πελάτη στη Γερμανία.
Το εργοστάσιο της Ford στο Saarlouis είναι ο μεγαλύτερος εργοδότης στην περιοχή Saarland της Γερμανίας. Το έμψυχο δυναμικό του εργοστασίου αποτελείται από 6.500 εργαζομένους. Σύμφωνα με διεθνείς μελέτες, οι ευέλικτες διαδικασίες παραγωγής, το καθιστούν ένα από τα πλέον αποδοτικά του είδους του στους κόλπους της Ford, αλλά και της ευρωπαϊκής βιομηχανίας αυτοκινήτου. 
Η καθημερινή δυναμικότητα στο εργοστάσιο είναι αυτή τη στιγμή γύρω στα 1.940 οχήματα, λειτουργώντας σε τρεις βάρδιες. Τα τρίθυρα, πεντάθυρα και wagon μοντέλα του Focus αποτελούν περίπου τα δύο τρίτα της παραγωγής του εργοστασίου.
Το πρώτο μοντέλο στην 37ετή ιστορία του εργοστασίου της Ford στο Saarlouis ήταν το Escort Mk 1. Ακολούθησαν τα Ford Capri, Fiesta και Orion. Το δημοφιλέστερο μοντέλο του Saarlouis είναι το Escort, με παραγωγή πάνω από 6.500.000 μονάδες στο εργοστάσιο, μεταξύ 1970 και 1998.
Το Saarlouis είναι το κύριο εργοστάσιο της Ford Ευρώπης για το Focus, το οποίο κατασκευάζεται εκεί από τις 10 Αυγούστου 1998. Πάνω από το 80% όλων των μοντέλων Focus και C-MAX εξάγονται σε 70 χώρες, μεταξύ των οποίων Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Μεξικό, Νότια Αφρική και Ενωμένα Αραβικά Εμιράτα. Οι σημαντικότερες αγορές για εξαγωγή είναι Βρετανία, Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, Κάτω Χώρες, Σουηδία και Πολωνία.
Το εργοστάσιο του Saarlouis είναι η μοναδική Μονάδα της Ford που παράγει το C-MAX, το σπορ Focus ST και την έκδοση wagon της σειράς Focus. Επιπλέον, ο τομέας αμαξωμάτων του εργοστασίου προμηθεύει με εξαρτήματα το εργοστάσιο του St. Petersburg στη Ρωσία και τη γραμμή παραγωγής του Focus Coupé-Cabriolet, στο εργοστάσιο συναρμολόγησης οχημάτων της Pininfarina s.p.A., στο Τορίνο της Ιταλίας. Πέρσι, συνολικά 405.444 οχήματα (129.080 C-MAX και 276.364 Focus) πέρασαν από τη γραμμή παραγωγής του Saarlouis.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!