Εντυπωσιακό σε νέες παρουσίες είναι το περίπτερο της γαλλικής εταιρείας, που δε δείχνει να πτοείται από την κρίση και την ύφεση που μαστίζει πλέον και την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία
Το πιο… εκθαυμβωτικό όλων είναι το νέο Megane RS, το οποίο εντυπωσιάζει με το μυώδες παρουσιααστικό του θυμίζοντας πολεμική-αγωνιστική κατασκευή. Κάτω από το καπό του φιλοξενείται ο γνωστός 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της Renault, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 250 ίππους και σχεδόν 35 χλγμ. ροπής.
Όσον αφορά στα υπόλοιπα highlights του γαλλικού κουπέ, αξίζει να σταθεί κανείς στις δύο διαθέσιμες εκδόσεις του (Standard και Cup), καθώς και στο πλήρως απενεργοποιούμενο ESP. Από εκεί και πέρα, περνώντας σε πιο… προσγειωμένα και πιο εμπορικά μοντέλα της γκάμας, το ντεμπούτο τους στη Γενεύη πραγματοποιούν το νέο Clio, σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις αμαξώματος (3θυρο, 5θυρο, Tourer, RS) και κινητήρες 1.2 λίτρων με 75 ίππους, 1.2 TCe με 100, 1.6 VVT με 110 και 1.6 VVT με 128 ίππους.
Ιδιαίτερα σημαντική είναι επίσης η παρουσία των νέων Scenic και Gr. Scenic, που φέρουν αρκετές σχεδιαστικές αλλαγές σε σχέση με τους προκατόχους τους, καλύτερα επίπεδα ασφάλειας αλλά και βελτιωμένη ποιότητα υλικών στο εσωτερικό. _Χ.Α.