top icon
Επικαιρότητα

Renault-Nissan: Νο3 έως το 2018!

Τη φιλοδοξία της να αναδεχθεί στην τρίτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης ανέδειξε, μεταξύ πολλών άλλων, για μία ακόμα φορά ο CEO της γαλλοιαπωνικής συμμαχίας.

Τη φιλοδοξία της να αναδεχθεί στην τρίτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης ανέδειξε, μεταξύ πολλών άλλων, για μία ακόμα φορά ο CEO της γαλλοιαπωνικής συμμαχίας.

Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο ισχυρός άνδρας του ομίλου Renault-Nissan, κάτω από τη σκέπη του οποίου… συστεγάζονται σήμερα επτά στο σύνολο μάρκες, επανέλαβε την πρόθεσή της να ανέβει ένα ακόμα σκαλί στην ιεραρχία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας προσπερνώντας την αμερικάνικη GM, που σήμερα κατέχει επίσημα τη θέση «3». Και όλα αυτά, παρά τα ουσιώδη προβλήματα που αντιμετωπίζει η συμμαχία στην καθιζάνουσα αγορά της Ρωσίας. Επʼ αυτού, ωστόσο, ο Carlos Ghosn θεωρεί πως «η εικόνα αυτή θα αντιστραφεί, μόλις οι τιμές του πετρελαίου επανέλθουν στα φυσιολογικά τους επίπεδα, οπότε και η εγχώρια αγορά θα πάρει την ανιούσα». Στο ίδιο μήκος κύματος, η Renault-Nissan συνεχίζει να ποντάρει πολλά στην παρουσία της στις αποκαλούμενες και ως αναπτυσσόμενες αγορές, με προεξέχουσες εκείνες της Βραζιλίας και της Ινδίας.

Σε ότι αφορά τις φήμες που θέλουν τον όμιλο Renault-Nissan να αναζητά περεταίρω… συμμάχους, ο Ghosn ήταν ξεκάθαρος: «Δεν προχωράμε σε συνέργειες στοχεύοντας στον όγκο πωλήσεων. Άλλωστε, με 8,5 εκ. πωλήσεις σε ετήσια βάση, δεν μας λείπει ο όγκος πωλήσεων». Ωστόσο, δεν απέκλεισε μελλοντικές συνεργασίες σε τεχνολογικό επίπεδο με καταξιωμένες εταιρείες του είδους. Σε ότι αφορά στις σχέσεις της Renault-Nissan με την Mercedes, ο μεγάλος άνδρας του ομίλου δήλωσε πως «η συνεργασία βαίνει καλώς, με τα κοινά projects των δύο μερών να αυξάνονται διαρκώς».

Σε ότι αφορά στο μελλοντικό προφίλ των δύο βασικών μετόχων» της συμμαχίας, ο 60χρονος πλέον Ghosn ήταν για μία ακόμα φορά ξεκάθαρος: «Για την Nissan, η μεγάλη ευκαιρία είναι να καταστεί ακόμα πιο premium μάρκα σε χαρακτήρα. Η περεταίρω ανάπτυξη της Infiniti αποτελεί ένα πολύ σημαντικό τμήμα της πρόκλησης αυτής. Στη βάση της γκάμας της, η Nissan πρέπει να μελετήσει το παράδειγμα της Dacia όσον αφορά στις κινήσεις της με την Datsun. Σε ότι έχει να κάνει με την Renault, το μεγάλο στοίχημα είναι η ανάπτυξη της σε γεωγραφικό επίπεδο. Και πρωτίστως, στην Κίνα, στην οποία στοχεύουμε σε μερίδιο αγοράς της τάξης του 3% και ετήσιες πωλήσει 600.000 μονάδων. Επίσης, η Renault πρέπει να δημιουργήσει μια entry level γκάμα μοντέλων που θα απευθύνεται σε αναπτυσσόμενες αγορές ανά την υφήλιο».

Τέλος, σε ότι αφορά στις προσπάθεις και κινήσεις της Renault-Nissan στον τομέα της «αυτόνομης οδήγησης», ο Ghosn εξέφρασε για μια ακόμα φορά το ενδιαφέρον του Ομίλου. Δήλωσε δε πως «η συγκεκριμένη τεχνολογία παρουσιάζει ενδιαφέρον εφόσον θα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κάνει πράγματα για τον οδηγό υπό την καθοδήγησή του. Πρόκειται για τον επαναπροσδιορισμό της έννοιας της οδηγικής ευχαρίστησης»._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ