Η ηλεκτροκίνητη Porsche Taycan είναι το ταχύτερο 4θυρο EV στην «Πράσινη Κόλαση» σημειώνοντας επίδοση 7 λεπτών και 42.34 δλ.
H αμιγώς ηλεκτροκίνητη Porsche Taycan, η οποία θα αποκαλύψει πλήρως το σχεδιαστικό και τεχνολογικό της προσωπείο στις 4 Σεπτεμβρίου σε μια παράλληλη διαδικτυακή παρουσίαση που θα πραγματοποιηθεί την ίδια ώρα στον Καναδά, την Κίνα και την Γερμανία, είναι το ταχύτερο 4θυρο EV στον κόσμο στο Nurburgring. Όπως αποκάλυψε σήμερα η γερμανική εταιρεία, το μοντέλο-σταθμός στη σύγχρονη ιστορία της Porsche κατάφερε να σταματήσει τα χρονόμετρα στην «Πράσινη Κόλαση» των 20,6 για την περίσταση χιλιομέτρων σε χρόνο 7 λεπτών και 42.34 δλ., φιλοξενώντας για την περίσταση πίσω από το πηδάλιό της τον επίσημο οδηγό-δοκιμαστή της εταιρείας, Lars Kern.
Διαβάστε επίσης: Η Porsche αποκαλύπτει το εσωτερικό της νέας Taycan
Και να αποδείξουν του λόγου το αληθές, οι ιθύνοντες της Porsche δημοσιοποίησαν και τα σχετικό βίντεο της επίδοσης, μαζί φυσικά με το απαραίτητο φωτογραφικό υλικό.
Όπως ανακοίνωσε η Porsche, με την επίδοση της αυτή στο Nurburgring, το πρωτότυπο μοντέλο του νέου EV της γερμανικής εταιρείας ολοκλήρωσε με επιτυχία το «Triple Endurance Run”, το οποίο ξεκίνησε στη Γερμανία με ένα Sprint Challenge, και συγκεκριμένα με μια δοκιμασία 26 διαδοχικών επιταχύνσεων από στάση έως τα πρώτα 200 χλμ./ώρα και συνεχίστηκε μ’ ένα 24ώρο τεστ αντοχής στην πίστα του Nadro, στην Ιταλία.
Σύμφωνα με όλα όσα έχει ανακοινώσει στο παρελθόν η γερμανική εταιρεία, οι δύο ηλεκτροκινητήρες της νέας Taycan θα αποδίδουν μέγιστη ισχύ άνω των 600 ίππων. Διαθέτουν δε έναν ρότορα με μόνιμους μαγνήτες που παράγουν ένα φυσικό, όπως αποκαλείται, μαγνητικό πεδίο. Ένα ακόμα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των ηλεκτροκινητήρων του γερμανικού μοντέλου είναι τα πηνία των μαγνητών του στάτορα, τα οποία αποτελούνται από ορθογώνια και όχι από στρογγυλά σύρματα, γεγονός που δίνει τη δυνατότητα «ενσωμάτωσης» περισσότερου χαλκού στον στάτορα αλλά και καλύτερης ψύξης του.
Από εκεί και πέρα, σημείο αναφοράς στην τετρακίνητη Taycan (σ.σ.: ο ένας ηλεκτροκινητήρας είναι εγκατεστημένος στον εμπρόσθιο άξονα και ο δεύτερος στον οπίσθιο) είναι το σύστημα Porsche 4D-Chassis Control, το οποίο «αναλύει και συγχρονίζει σε πραγματικό χρόνο όλα τα συστήματα του πλαισίου του αυτοκινήτου», συμπεριλαμβανομένης της ρυθμιζόμενης αερανάρτησης, των συστήματος PASM (Porsche Active Suspension Management), PDCC (Porsche Dynamic Chassis Control Sport) και PTV Plus (Porsche Torque Vectoring Plus), καθώς και των ηλεκτρο-μηχανικά ελεγχόμενων αντιστρεπτικών δοκών._Χ.Α.