X
Επικαιρότητα

Ρεκόρ για το Impreza WRX STi 2011 στο Nurburgring

Η ιαπωνική εταιρεία σημειώνει με το νέο, τετράθυρο Impreza WRX STi Sedan 2011 τον εντυπωσιακό χρόνο των 7 λεπτών και 55 δλ. στην «Πράσινη Κόλαση» του Nurburgring, με τον τετράκις παγκόσμιο Πρωταθλητή, Tommi Makinen, να βρίσκεται στο πηδάλιο του!

Η ιαπωνική εταιρεία σημειώνει με το νέο, τετράθυρο Impreza WRX STi Sedan 2011 τον εντυπωσιακό χρόνο των 7 λεπτών και 55 δλ. στην «Πράσινη Κόλαση» του Nurburgring, με τον τετράκις παγκόσμιο Πρωταθλητή, Tommi Makinen, να βρίσκεται στο πηδάλιο του!
Όπως είναι φυσικό με βάση τα παραπάνω, πρόκειται για το «ταχύτερο Subaru Impreza STi παραγωγής όλων των εποχών», με τη συγκεκριμένη μάλιστα επίδοση, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 16 Αρπιλίου, να ισοφαρίζει ουσιαστικά εκείνη του Γερμανού W. Rohrl και της νέας Porsche Panamera Turbo των 500 ίππων. Ωστόσο, σύμφωνα με τα επίσημα ανακοινωθέντα της ίδιας της ιαπωνικής εταιρείας, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, με το οποίο ο Φιλανδός rally man σημείωσε τον παραπάνω χρόνο, αποτελεί μια ιδιότυπη-πρωτότυπη μορφή του τετράθυρου STi 2011 Sedan που θα δούμε στους δημόσιους δρόμους λίαν συντόμως, καθώς ενσωματώνει επιμέρους προδιαγραφές και τεχνικά στοιχεία από τα μοντέλα «S205» και «WRX STi Spec-C», ανάμεσα στα οποία ξεχωρίζουν το μεγαλύτερο turbo, καθώς και μια σειρά «επεμβάσεων» στο ίδιο το αμάξωμα (βλ. αλουμινένιο καπό και φτερά κοκ).
Για να υπερθεματίσει μάλιστα πάνω στη συγκεκριμένη επίδοση, η ιαπωνική εταιρεία έδωσε συγχρόνως στη δημοσιότητα και τις αντίστοιχες επιδόσεις των προγενέστερων εκδόσεων του δημοφιλούς της μοντέλου. Πιο συγκεκριμένα, με βάση τους… ετεροχρονισμένους, αν μη τι άλλο, ισχυρισμούς της Subaru, το Impreza WRX STi του 1996 (και συγκεκριμένα η τρίτης γενιάς έκδοση του), σημείωσε στο «Ριγκ» χρόνο 8:10:75. Το 2000 (νέο μοντέλο), ο χρόνος ήταν υποδεέστερος, εξαιτίας του μεγαλύτερου βάρους του αμαξώματος, ελέω υψηλότερων προδιαγραφών παθητικής ασφάλειας, όπως υποστηρίζουν οι Ιάπωνες. Σε αντίθεση, η ανανεωμένη έκδοση του WRX STi το 2002 σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 8:06.59 με την ανανεωμένη έκδοση του μοντέλου, το 2004, να σπάει το άτυπο φράγμα των 8 λεπτών (7:59.41).
Παρακάτω παρατίθενται μερικά από τα σημαντικότερα τεχνικά χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου με το οποίο ο Φιλανδός Tommi Makinen σημείωσε το εντυπωσιακό 7:55 στο μεγάλο «Ριγκ», όπως ανακοινώθηκαν από το ιαπωνικό εργοστάσιο.
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.580×1.795×1.470 χλστ.
Μεταξόνιο 2.625 χλστ.
Κινητήρας 4-κύλινδρος, DOHC, 16βάλβιδος με μεγαλύτερο turbo, 1,994 κ.εκ.
Κιβώτιο 6τάχυτο χειροκίνητο
Ελαστικά 245/40 R18΄Bridgestone Potenza RE070
Φρένα 6πίστονες δαγκάνες
Δείτε στη συνέχεια τις φωτογραφίες στην image gallery, αλλά και στη σχετική ενότητα των video πως ο Tommi Makinen σημείωσε το χρόνο των 7 λεπτών και 55 δλ. στο Nurburgring πίσω από το πηδάλιο του Impreza STi 2011 Sedan. _X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!