Η βρετανική εταιρεία βαδίζει με γοργά βήματα προς την ανασύνταξή της.
Ύστερα από δέκα και πλέον χρόνια προσμονής αλλά και απουσίας από το αυτοκινητικό προσκήνιο, η θρυλική TVR φαίνεται πως έρχεται ξανά στα «πράγματα». Όπως επίσημα ανακοίνωσαν οι υπεύθυνοι της βρετανικής φίρμας στα μέσα της χρονιάς που κλείνει σε τρεις μέρες από σήμερα, η επάνοδός της κάθε άλλο παρά ευκαιριακή θα είναι, καθώς θα συνοδεύεται από την παρουσίαση όχι ενός, αλλά τεσσάρων(!), παρακαλώ, νέων μοντέλων, αρχής γενομένης από το 2017.
Το νέο αναπτυξιακό πλάνο της TVR είναι 10ετές και περιλαμβάνει, χάρη και στην εξασφαλισμένη χρηματοδότηση του όλου εγχειρήματος, στενή συνεργασία τόσο με την Cosworth, η οποία και θα αναλάβει την εξέλιξη των κινητήριων μονάδων, όσο και με τον κορυφαίο σχεδιαστή, Gordon Murray. Το πρώτο και διθέσιο, ασφαλώς, μοντέλο που θα δούμε στους δρόμους θα αρχίσει να… αποκαλύπτεται σταδιακά από τις αρχές της επόμενης χρονιάς υιοθετώντας την τεχνολογία κατασκευής αμαξώματος iStream που είδαμε στα πρωτότυπα Τ25 και Τ27 του Gordon Murray. Από εκεί και πέρα, την κίνηση αναμένεται να παρέχει ένας ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας ξηρού κάρτερ, ο οποίος θα είναι εγκατεστημένος στο εμπρός τμήμα του αμαξώματος μεταφέροντας, μέσω χειροκίνητου «αυστηρά» κιβωτίου, την κίνηση στους πίσω τροχούς.
H ισχύς του 8κύλινδρου αυτού συνόλου εκτιμάται ότι θα κυμαίνεται ανάμεσα στους 450 και 500 ίππους.
Σήμερα, το φως της δημοσιότητας είδε το πρώτο ψηφιακά επεξεργασμένο σκίτσο του νέου αυτού μοντέλου (φωτ.), το οποίο οι ιθύνοντες της TVR «έστειλαν», σύμφωνα με μη κατονομαζόμενες πηγές, στο προσωπικό e-mail όλων όσοι έχουν ήδη καταβάλλει το απαιτούμενο χρηματικό τίμημα για την απόκτηση των πρώτων αυτοκινήτων που θα κατασκευάσουν οι Βρετανοί._Χ.Α.