X
Επικαιρότητα

Πρώτη γεύση από το νέο χάτσμπακ μοντέλο της Skoda

Πρόκειται για τον αντικαταστάτη του Rapid και ουσιαστικά για το μοντέλο με το οποίο η Skoda «κοιτά» την αφρόκρεμα της κατηγορίας C. Και συγκεκριμένα, τα Ford Focus και VW Golf.

Η όχι και τόσο αποκαλυπτική teaser φωτογραφία του μοντέλου που θα παραλάβει τη σκυτάλη από το Rapid συνοδεύεται σήμερα από την είδηση-διαβεβαίωση ότι το νέο 5θυρο χάτσμπακ μοντέλο της Skoda, το οποίο θα τοποθετήσει τον Τσέχο κατασκευαστή στην καρδιά της μικρομεσαίας κλάσης, θα αποκαλυφθεί πλήρως πριν το πέρας της χρονιάς που διανύουμε. Βέβαιο θεωρείται επίσης πως η ολοκαίνουργια αυτή πρόταση της Skoda δεν θα «κουβαλά» το όνομα Rapid, αλλά κάποιο άλλο, σηματοδοτώντας με τον τρόπο αυτό την αλλαγή… νοοτροπίας, αλλά προπάντων τους νέους και σαφώς πιο υψηλούς στόχους σε σχέση με το παρελθόν τους οποίους θέτουν πλέον οι ιθύνοντες της Skoda στα πλαίσια του segment C.

Μία σαφώς πιο «τονισμένη» σε επίπεδο αισθητικής προσέγγισης γεύση από το νέο αυτό μοντέλο – το οποίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0 του Ομίλου VW – πήραμε πριν λίγες μόλις μέρες στο Παρίσι μέσα από την πρεμιέρα του πρωτοτύπου Vision RS στο Σαλόνι Αυτοκινήτου που θα ua «τρέχει» στη πόλη του φωτός μέχρι και τις 14 Οκτωβρίου. Θυμίζουμε πως το εν λόγω concept car έχει μήκος 4,356 μ., ύψος 1,431 μ., πλάτος 1,81 μ. και μεταξόνιο 2,65 μ. Ο δε χώρος φόρτωσης στο στιλάτο πίσω μέρος του ανέρχεται στα 430 λίτρα. Για την περίσταση, η υβριδική καρδιά του Vision RS αποτελείται από τον γνωστό 1.5 TSI κινητήρα του Ομίλου VW, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 102 ίππων και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh. Η συνδυαστική, ωστόσο, ισχύς του «πακέτου», τα οποίο συνεργάζεται με DSG κιβώτιο και διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας (EV, Sport και Normal) περιορίζεται στους 245 ίππους εξασφαλίζοντας μία ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 70 χλμ. 

Εντούτοις, η πρεμιέρα της έκδοσης παραγωγής του νέου 5θυρου «χάτς» της Skoda δεν αναμένεται να συνοδεύεται από το παραπάνω υβρισικό «πακέτο» κίνησης – το οποίο παρεμπιπτόντως εξασφαλίζει μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα της τάξης των μόλις 33 gr/100 χλμ., «0-100» σε χρόνο μόλις 7,1 δλ. και τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα – αλλά από τις σαφώς πιο συμβατικές λύσεις, τις οποίες συνιστούν για την περίσταση ο 3κύλινδρος 1.000άρης βενζινοκινητήρας πασαρτού του γερμανικού ομίλου, αλλά και ο 4κύλινδρος 1.5 TSI._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!