X
Επικαιρότητα

Πρώτη γεύση από τη νέα BMW Σειρά 2 Gran Coupe

Η BMW βάζει τις τελευταίες πινελιές στη νέα Σειρά 2 Gran Coupe παρουσιάζοντας αρκετές πληροφορίες και στοιχεία για τις τεχνικές περγαμηνές του νέου της μοντέλου που θα παρουσιαστεί επίσημα τον προσεχή Νοέμβριο.

Η νέα BMW Σειρά 2 Gran Coupe θα παρουσιαστεί επίσημα τον προσεχή Νοέμβριο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λ. Άντζελες με τα πρώτα αντίτυπά της να είναι διαθέσιμα προς πώληση στις κατά τόπους αγορές της Ευρώπης μέσα στην άνοιξη του 2020. Σε μία προφανή προσπάθεια των Βαυαρών να ελαχιστοποιήσουν τις απώλειες σε οδηγικό χαρακτήρα από τη… μετακόμιση των διαφορικών  στους εμπρός τροχούς (σ.σ.: οι πιο «μεγάλες» παραλλαγές της οικογένειας θα είναι τετρακίνητες), αλλά και να μεγιστοποιήσουν συγχρόνως τα οφέλη σε επίπεδο διαθέσιμων χώρων στο εσωτερικό, το γερμανικό και 4θυρο φυσικά Gran Coupe υιοθετεί τη νέα πλατφόρμα FAAR που είδαμε και οδηγήσαμε πρόσφατα στη νέα Σειρά 1 και αποτελεί τη φυσική εξέλιξη του γνωστού δαπέδου UKL των Mini Countryman και BMW X1/Χ2.

Στον τεχνολογικό τομέα σημείο αναφοράς στη νέα Σειρά 2 Gran Coupe αποτελεί το σύστημα ΑRB (actuator contiguous wheel slip limitation) που είδαμε να υιοθετείται για πρώτη φορά από το ηλεκτρικό i3s και είναι στάνταρ και σε όλες τις εκδόσεις της νέας Σειράς 1. Το ARB δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα «σοφιστικέ» σύστημα ελέγχου της ολίσθησης των τροχών που είναι εγκατεστημένο στη μονάδα ελέγχου κινητήρα, αντί για την αντίστοιχη του DSC (Dynamic Stability Control). Χωρίς μεγάλες διαδρομές στη μεταβίβαση του σήματος, οι πληροφορίες μεταδίδονται χάρη στο ARB τρεις φορές γρηγορότερα. Σε συνεργασία με το DSC, ο περιορισμός της ολίσθησης των τροχών είναι στην περίπτωση αυτή συνεχής μειώνοντας σημαντικά την υποστροφή που συνήθως παρατηρείται σε προσθιοκίνητα οχήματα.

Προς το παρόν, η BMW δεν αποκαλύπτει στοιχεία για τους κινητήρες της Σειράς 2 Gran Coupe, παρά μόνο ότι η κορυφαία έκδοσή της θα φέρει την ονομασία Μ235i xDrive. Η τελευταία θα εφοδιάζεται, όπως και όλες οι προσθιοκίνητες, με το σύστημα BMW Performance Control, το οποίο θα συμβάλει στο σωστό καταμερισμό της ροπής μεταφέροντας στις στροφές περισσότερη ισχύ στους εξωτερικούς τροχούς (ή στον εξωτερικό τροχό, εφόσον πρόκειται για έκδοση με κίνηση εμπρός). Σε κάθε περίπτωση, η κορυφαία από κάθε σκοπιά έκδοση της νέας BMW Σειρά 2 Gran Coupe θα είναι εφοδιάζεται με έναν 2λιτρο κινητήρα της οικογένειας M TwinPower Turbo και όντας ο ισχυρότερος 4κύλινδρος που έχει εγκαταστήσει η εταιρεία σε μοντέλο παραγωγής, θα αποδίδει μέγιστη ισχύ 306 ίππων (μέση κατανάλωση: 7,1-6,7 λιτ./100 χλμ., εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα: 162-153 gr/km). Αξιοσημείωτο τέλος είναι το γεγονός πως στον εμπρός άξονα θα υπάρχει και μηχανικό μπλοκέ διαφορικό τύπου Τόρσεν._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!