Η Nissan αποκαλύπτει σήμερα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου Juke και εμείς σας μεταφέρουμε όλες τις γνωστές μέχρι τώρα πληροφορίες γύρω από το τεχνολογικό και όχι μόνο ποιον του νέου B-SUV της ιαπωνικής εταιρείας.
Το Nissan Juke αποτελεί το μοντέλο που ουσιαστικά άνοιξε το δρόμο για την άνθιση της κατηγορίας των B-SUV πριν από εννέα ακριβώς χρόνια, όταν και πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Με τον ανταγωνισμό να έχει ενταθεί και τις προτάσεις στην εν λόγω αρένα να πολλαπλασιάζονται διαρκώς, η Nissan πήρε την απόφαση να ανανεώσει το αποτύπωμα της στην εν λόγω κατηγορία παρουσιάζοντας σε λίγες μέρες από σήμερα τη δεύτερη γενιά του μοντέλου που μέχρι σήμερα έχει… ξεπουλήσει κατακτώντας την εμπιστοσύνη 1 εκ. αγοραστών στην Ευρώπη.
Το νέο Juke, το οποίο σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε στην Ευρώπη με σημείο αναφοράς την πίστα δοκιμών της εταιρείας στο Millbrook της Μ. Βρετανίας, βασίζεται στη γνωστή και μη εξαιρετέα πλατφόρμα CMF-B της γαλλο-ιαπωνικής συμμαχίας των Renault-Nissan-Mitsubishi, στην οποία πατούν επίσης τόσο το Renault Captur, όσο και το νέο Nissan Micra. Σύμφωνα με τα όσο γνωρίζουμε μέχρι και αυτή τη στιγμή, το εν λόγω δάπεδο έχει επιφέρει μία μείωση του συνολικού βάρους του αυτοκινήτου κατά 6% συμβάλλοντας παράλληλα και στη βελτίωση της στρεπτικής ακαμψίας του, κατά 13%.
Από πλευράς διαστάσεων, το νέο B-SUV από τη Yokohama της Ιαπωνίας διατηρεί το συμπαγές μέγεθός του παρότι είναι μεγαλύτερο σε μήκος σε σχέση με τον προκάτοχό του (+75 χλστ, στα 4,21 μ.). Το μεγαλύτερο όφελος στον τομέα των διαστάσεων εντοπίζεται στο μεταξόνιο των 2.636 χλστ., το οποίο, όντας διευρυμένο κατά 106 χλστ, υπόσχεται περισσότερους χώρους για τους επιβάτες των πίσω θέσεων (σ.σ.: σε σχέση με το VW T-Roc, το προβάδισμα του νέου Juke στον τομέα αυτό φτάνει τα 85 χλστ.). Σημαντικά όμως είναι τα οφέλη και πιο… πίσω, με το χώρο αποσκευών, που μέχρι τώρα αποτελούσε την αχίλλειο φτέρνα του μοντέλου, να φτάνει πλέον σε χωρητικότητα τα 422 λίτρα, έναντι 354 λίτρων του απερχόμενου Juke Mk1.
Σχεδιαστικά, το ιαπωνικό B-SUV ακολουθεί τον οδό της εξέλιξης υιοθετώντας γνώριμες φόρμες και στοιχεία, που απαντώνται τόσο στο απελθόν μοντέλο, όσο και στα πρωτότυπα που κατά καιρούς έχει παρουσιάσει η Nissan – όπως τα GT-R 2020 Vision Gran Turismo και Gripz. Σε κάθε περίπτωση, σημεία αναφοράς της εξωτερικής σιλουέτας του αυτοκινήτου, το οποίο θα αποκαλυφθεί πλήρως και επίσημα στις 3 Σεπτεμβρίου, εξακολουθούν να είναι οι τονισμένοι ώμοι, η κωνική οροφή και οι «κρυμμένες» χειρολαβές των πίσω θυρών – τα εμπρός φώτα τεχνολογίας LED και το σμιλευμένο καπό είναι ανασχεδιασμένα με στόχο τη δημιουργία ενός λιγότερο αντισυμβατικού σε σχέση με το παρελθόν προσωπείου.
Το νέο Nissan Juke ξεχωρίζει και για το εντελώς ανανεωμένο εσωτερικό – που προς το παρόν δεν αποκαλύπτεται. Εκεί, σύμφωνα με τις πληροφορίες που ήδη διαθέτουμε, θα δεσπόζει μια οθόνη αφής με διαγώνιο 8 ίντσες, ενώ το «παρών» θα δίνουν και όλα τα γνωστά συστήματα συνδεσιμότητας και επικοινωνίας – από wifi για σύνδεση έως και 8 συσκευών και κάρτα sim 4G έως σύστημα πλοήγησης με «ζωντανές» ενημερώσεις Google Street View. Επίσης, όπως επισήμως ανακοινώθηκε σήμερα, το νέο Juke θα εφοδιάζεται και με την τεχνολογία ProPilot ως μέρος του προγράμματος Nissan Intelligent Mobility της ιαπωνικής εταιρείας.
Προς το παρόν, ο μοναδικός κινητήρας (βενζίνης, ασφαλώς) με τον οποίο θα είναι διαθέσιμο το νέο Juke – οι πωλήσεις του αναμένονται να ξεκινήσουν από τον προσεχή Νοέμβριο και μετά – είναι ο 3κύλινδρος 1.000άρης που είδαμε στο Micra που για την περίσταση αποδίδει 115 ίππους και ροπή 180 Nm ή 200 Nm σε λειτουργία overboost, η οποία θα είναι διαθέσιμη με όλες τις σχέσεις του 6τάχυτου, μηχανικού κιβωτίου με το οποίο θα συνδυάζεται. Εκτός αυτού όμως, ο 3κύλινδρος θα είναι διαθέσιμος και με αυτόματο κιβώτιο, και μάλιστα διπλού συμπλέκτη – κάτι που σημαίνει πως οι Ιάπωνες εγκαταλείπουν, όπως και στο Qashqai, τη λύση του CVT κιβωτίου._Χ.Α.