X
Επικαιρότητα

Πρώτη δημόσια εμφάνιση στο GP Στυρίας του MotoGP για τη νέα BMW M4 Coupe

Αυτή θα είναι η πρώτη δημόσια εμφάνιση της νέας BMW M4 Coupe, η οποία θα δώσει το «παρών», μαζί με την αγωνιστική M4 GT3, στο GP Στυρίας, στον 5ο κατά σειρά αγώνα του πρωταθλήματος MotoGP που θα πραγματοποιηθεί την προσεχή Κυριακή στο Red Bull Ring της Αυστρίας.

Σε πρώτη παγκόσμια παρουσίαση, η BMW θα παρουσιάσει τα προσεχή 24ωρα στην πίστα Red Bull Ring της Αυστρίας τη νέα BMW M4 Coupe, μαζί με την αγωνιστική της εκδοχή (λέγε με M4 GT3), στα πλαίσια «BMW M Grand Prix of Styria», του 5ου κατά σειρά αγώνα του πρωταθλήματος MotoGP.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που μπορούμε να παρουσιάσουμε μαζί τη νέα BMW M4 Coupe και τη νέα BMW M4 GT3. Ως χορηγοί του “BMW M Grand Prix of Styria” και μακροχρόνιοι συνεργάτες του MotoGP της Dorna Sports, δεν μπορώ να σκεφτώ ένα καλύτερο μέρος για να πραγματοποιήσομε την τόσο ειδική αυτή πρεμιέρα. Από τα πρώτα ήδη στάδια και τα δύο αυτά οχήματα εξελίχηκαν παράλληλα, και έτσι έχουν τα ίδια γονίδια», δήλωσε ο Markus Flasch, Διευθύνων Σύμβουλος της BMW M GmbH, ο οποίος και πραγματοποίησε τους πρώτους «αναγνωριστικούς» γύρους στο Red Bull Ring πίσω από το τιμόνι της M4 Coupe.

Όπως και η νέα Μ3 Sedan, έτσι και η M4 Coupe την οποία θα κερδίσει ο νικητής του GP Στυρίας, θα παρουσιαστούν επίσημα στα μέσα Σεπτεμβρίου και θα είναι διαθέσιμες λίγους μήνες μετά με μία νέα εκδοχή του 3λιτρου bi-turbo κινητήρα της BMW με τον κωδικό S58, ο οποίος θα αποδίδει 480 ίππους στη βασική εκδοχή του και 510 ίππους στην Competition. Αν μη τι άλλο, το βασικό τεχνολογικό highlight της 6κύλινδρης M TwinPower Turbo μονάδας είναι το σύστημα ψύξης με νερό που είδαμε στη Μ4 GTS – μία διάταξη με πρόσθετα ψυγεία που βρίσκονται εγκατεστημένα δίπλα στα… κανονικά, στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, τα οποία συμβάλλουν στην καλύτερη ψύξη του κινητήρα, του κιβωτίου αλλά και του υπερσυμπιεστή.

Την ίδια στιγμή, ικανές ποσότητες νερού ψύχουν τον αέρα που κινείται προς την εισαγωγή του κινητήρα με τρόπο πιο αποτελεσματικό σε σχέση με τους παραδοσιακούς εναλλάκτες θερμότητας (intercoolers). Αξίζει να προσθέσουμε πως η ποσότητα του νερού αποθηκεύεται σε αυτή την περίπτωση σε ένα ρεζερβουάρ χωρητικότητας 5 λίτρων, το οποίο θα βρίσκεται στο χώρο φόρτωσης, μαζί ασφαλώς με τους απαραίτητους αισθητήρες.

Το βάρος που πρόκειται να προσθέσει η παραπάνω διάταξη στη νέα Μ4 Coupe αναμένεται να εξοικονομηθεί από την ελαφρύτερη πλατφόρμα CLAR στην οποία θα «πατά» η κορυφαία «3άρα» κάνοντας χρήση υλικών, όπως το αλουμίνιο και το ατσάλι υψηλής αντοχής. Μάλιστα, για να επιτευχθεί ο στόχος διατήρησης του συνολικού βάρους στα περίπου 1.600 κιλά, η νέα BMW M4 Coupe είναι πολύ πιθανό να υιοθετήσει ακόμα πιο προηγμένα υλικά, όπως το carbon, για παράδειγμα, σε διάφορα σημεία του σώματος της (οροφή, μάσκα κ.α.).

Σημαντική είδηση αποτελεί η παρουσία ενός χειροκίνητου κιβωτίου με 6 σχέσεις για την έκδοση των 480 ίππων (σ.σ.: κάτι αντίστοιχο θα συμβεί και με τη 4θυρη έκδοση), την ώρα που η δυνατότερη των 510 ίππων και 650 Nm θα συνδυάζει τον 3λιτρο M TwinPower Turbo κινητήρα με το αυτόματο Μ Steptronic κιβώτιο, με 8 σχέσεις, μετατροπέα ροπής και σύστημα Drivelogic. Σε μεταγενέστερο μάλιστα χρόνο, οι εκδόσεις Competition θα συνδυάζονται εναλλακτικά και για πρώτη φορά στην ιστορία των δύο μοντέλων με το γνωστό, από την Μ5, σύστημα τετρακίνησης Μ xDrive, το οποίο θα διαθέτει και λειτουργία 2WD.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!