top icon
Επικαιρότητα

Προσθιοκίνητες BMW με 2κυλινδρο κινητήρα turbo!

Όπως αποκάλυψε σε συνέντευξη του ο υπεύθυνος εξέλιξης της Βαυαρικής εταιρείας, η BMW μελετά σοβαρά το ενδεχόμενο να εξελίξει έναν 2κύλινδρο κινητήρα 1.000 κ.εκ. για τις μελλοντικές προσθιοκίνητες προτάσεις της!

Όπως αποκάλυψε σε συνέντευξη του ο υπεύθυνος εξέλιξης της Βαυαρικής εταιρείας, η BMW μελετά σοβαρά το ενδεχόμενο να εξελίξει έναν 2κύλινδρο κινητήρα 1.000 κ.εκ. για τις μελλοντικές προσθιοκίνητες προτάσεις της!
 
Την είδηση αυτή… έδωσε πριν λίγες μόλις μέρες σε συνέντευξη του στο γερμανόφωνο περιοδικό Auto Motor und Sport ο υπεύθυνος εξέλιξης της μάρκας, Klaus Draeger, σημειώνοντας την ίδια στιγμή με έμφαση πως η κατασκευή κινητήρων με τη συγκεκριμένη φιλοσοφία (βλ. μικρός κυλινδρισμός- υψηλή απόδοση – χαμηλή κατανάλωση) αποτελεί το καλύτερο… αντίδοτο σε σύγκριση με την υβριδική τεχνολογία, που κατά τεκμήριο κοστίζει περισσότερο. Τόσο σε εξέλιξη, όσο και κατ’ επέκταση και στην τσέπη του αγοραστή. Υπερθεματίζοντας μάλιστα, ο Klaus Draeger υποστήριξε πως εφόσον το πρωταρχικό ζητούμενο σήμερα είναι η μείωση των εκπομπών ρύπων, η λύση της υβριδικής τεχνολογίας ενδείκνυται μόνο για τα «μεγάλα» αυτοκίνητα (βλ. crossover, SUV κοκ) και όχι για τα «μικρά», τα οποία πρόκειται να παρουσιάσει τα προσεχή χρόνια η BMW. Οι λόγοι; Αφενός η χαμηλότερη τιμή πώλησης τους, που δε βοηθά στην απόσβεση του κόστους εξέλιξης των υβριδικών συστημάτων κίνησης, αφετέρου οι περιορισμένες –συνήθως- διαστάσεις τους στο πίσω μέρος του αμαξώματος, που δεν επιτρέπουν την απρόσκοπτη «φιλοξενία» των επιμέρους τμημάτων των τελευταίων.
 
Επί της ουσίας, στην εν λόγω συνέντευξη του, ο Klaus Draeger πρόκρινε με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο τη λύση ενός 2κύλινδρου κινητήρα, με χωρητικότητα μάλιστα που δεν υπερβαίνει τα 1.000 κ.εκ., ο οποίος θα μπορεί να τοποθετηθεί τόσο στα μελλοντικά προσθιοκίνητα μοντέλα της Βαυαρικής φίρμας, όπως η νέα σειρά 1 και το BMW MegaCity, όσα και στα μοντέλα της ομόσταυλης Mini. Σύμφωνα πάντα με τις εκτιμήσεις του Γερμανού, ο συγκεκριμένος κινητήρας θα αποδίδει, με τη βοήθεια υπερτροφοδότη ασφαλώς, ισχύ που θα κυμαίνεται από 80 έως και 100 ίππους.
 
Αξίζει με την ευκαιρία να υπενθυμίσουμε πως τη δική τους πρόταση πάνω στο συγκεκριμένο «θέμα» έχουν ήδη καταθέσει οι Ιταλοί της Fiat, με τον επαναστατικό 2κύλινδρο TwinAir βενζινοκινητήρα των 0,9 λίτρων, που ήδη φιλοξενείται στο «500». _Χ.Α.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ