X
Επικαιρότητα

Προ των πυλών το νέο Opel Astra

Το ολοκαίνουργιο και πολυαναμενόμενο Opel Astra βρίσκεται πλέον στο τελικό στάδιο της εξέλιξης του, λίγους μόλις μήνες πριν πάρει το… δρόμο για τη γραμμή παραγωγής.

Το ολοκαίνουργιο και πολυαναμενόμενο Opel Astra βρίσκεται πλέον στο τελικό στάδιο της εξέλιξης του, λίγους μόλις μήνες πριν πάρει το… δρόμο για τη γραμμή παραγωγής. Η κίνηση αυτή των Γερμανών αναμένεται, όπως όλα δείχνουν, να πραγματοποιηθεί περί τα τέλη της χρονιάς που διανύουμε, και πιο συγκεκριμένα περί τον Δεκέμβριο, οπότε και θα γίνει το εμπορικό του λανσάρισμα στις κατά τόπους αγορές.
Όπως φαίνεται και στις πρώτες «ακαμουφλάριστες» φωτογραφίες που κατ’ αποκλειστικότητα δημοσιεύουμε, το νέο μικρομεσαίο των Γερμανών διαθέτει πιο σπορτίφ σχεδίαση σε σχέση με εκείνη του υπάρχοντος μοντέλου (και σίγουρα πιο νεανική σε σύγκριση με αυτή των βασικών του ανταγωνιστών, δηλαδή των Ford Focus και VW Golf), η οποία διαθέτει σαφείς και… ξεκάθαρες επιρροές από το μεγαλύτερο Opel Insignia, ακόμα και στη μορφή του εσωτερικού διακόσμου.
Από πλευράς διαστάσεων τώρα, το νέο Astra δεν καταφέρνει να αποφύγει τις τάσεις «γιγαντισμού» της κατηγορίας, με το συνολικό του μήκος να είναι μεγαλύτερο κατά 100 περίπου χλστ. Μεγαλύτερο είναι φυσικά και το μεταξόνιο, προς όφελος των διαθέσιμων εσωτερικών χώρων, αλλά και τα μετατρόχια εμπρός και πίσω, προς όφελος των οδικών χαρακτηριστικών.
Ιδιαίτερο είναι το ενδιαφέρον όσον αφορά τα νέα μηχανικά σύνολα της γκάμας. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, η Opel θα λανσάρει στο νέο Astra ένα ολοκαίνουργιο υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο 1,4 λίτρων, που θα αποδίδει στις δύο διαθέσιμες παραλλαγές του, 136 και 180 ίππους. Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου, που θα φέρει την ονομασία GTC, αναμένεται να παρουσιαστεί μερικούς μήνες αργότερα, αποδίδοντας ούτε λίγο ούτε πολύ 270 ίππους.
Από εκεί και πέρα, ήδη από το λανσάρισμα του μοντέλου, η Opel θα προσφέρει τους γνωστούς πετρελαιοκινητήρες CDTi των 1,3, 1,7 και 2.0 λίτρων που τοποθετούνται ήδη στα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας της. Όσον αφορά το σύστημα μετάδοσης, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη δεν αναμένεται να παρουσιαστεί, καθώς οι Γερμανοί επιλέγουν την πιο… παραδοσιακή συνταγή του αυτόματου κιβωτίου, με 6 για την περίσταση σχέσεις.
Κλείνοντας αξίζει να αναφέρουμε ότι το νέο Astra θα προσφέρεται σε τρεις διαφορετικούς τύπους αμαξώματος (3θυρο, 5θυρο και στέισον βάγκον, με την ονομασία Sport Tourer). _X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!