Αυτό θα είναι το πρώτο από τα δεκατρία νέα ηλεκτρικά μοντέλα που πρόκειται να παρουσιαστούν από την Blue Oval οβάλ φίρμα μέσα στην προσεχή 5ετία.
Η Ford ανακοίνωσε σήμερα πως πρόκειται να επενδύσει περισσότερα από 4,5 δις δολάρια προκειμένου να αναπτύξει την ηλεκτρική της τεχνολογία μέχρι και το 2020. Παρά το γεγονός ότι σε εμπορικό επίπεδο τα EV’s δεν έχουν καταφέρει ακόμα να… κάμψουν την υπεροχή των «συμβατικών», η Ford ευελπιστεί πως η εικόνα αυτή θα αντιστραφεί μέσα στην τρέχουσα δεκαετία.
Για το λόγο αυτό, μετά το ντεμπούτο του ηλεκτρικού Focus μέσα στο 2016, η Ford σχεδιάζει να παρουσιάσει, ούτε λίγο ούτε πολύ, 13 μοντέλα που θα κινούνται χωρίς την αργή ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης –βενζίνης ή ντίζελ. Έτσι, μέχρι το 2020, πάνω από το 40% των μοντέλων της γκάμας της θα διαθέτει και μια ηλεκτρική έκδοση.
Όπως ανακοινώθηκε, το νέο Ford Focus Electric θα εφοδιάζεται με ένα καινοτομικό σύστημα ταχείας φόρτισης των συσσωρευτών ενέργειας (συνεχούς ρεύματος, ασφαλώς), το οποίο θα δίνει τη δυνατότητα «γεμίσματος» των μπαταριών σε ποσοστό 80% σε χρόνο που δεν θα υπερβαίνει τα 30 λεπτά.
Στην περίπτωση αυτή, η αυτονομία κίνησης θα ανέρχεται στα 160 περίπου χιλιόμετρα.
Η εταιρεία τονίζει στη σχετική της ανακοίνωση πως το ηλεκτρικό Focus θα είναι εφοδιασμένο με ένα «προσαρμόσιμο» στις εκάστοτε απαιτήσεις σύστημα οθονών (SmartGuage), μέσω των οποίων θα απεικονίζονται όλα τα στιγμιαία δεδομένα που αφορούν στο ποσοστό φόρτισης των μπαταριών, στην αυτονομία, αλλά και στον ρυθμό που οι τελευταίες ανακτούν ενέργεια κατά τη διαδικασία της πέδησης.
Επιπρόσθετα, το σύστημα Brake Coach θα… μανατζάρει τον οδηγό προκειμένου να εκμεταλλεύεται την ανακτώμενη κατά το φρενάρισμα ενέργεια με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο.
Η Ford σημειώνει με τη δέουσα, μάλιστα, έμφαση πως και το ηλεκτρικό Ford Focus θα έχει εξίσου «κοφτερή» οδική συμπεριφορά με τα «συμβατικά» μοντέλα της εν λόγω σειράς μοντέλων._Χ.Α.