top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα στις 25 Οκτωβρίου για το νέο VW T-Cross

Ένα ακόμα μικρό SUV, αυτή τη φορά από τη VW, έρχεται να προστεθεί στην πολυμελή αρένα του είδους σε τρεις εβδομάδες από σήμερα.

Η γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα ότι σκοπεύει να πραγματοποιήσει τα επίσημα αποκαλυπτήρια μέσω του διαδικτύου του νέου VW TCross στις 25 Οκτωβρίου, με την πρώτη δημόσια εμφάνισή του να λαμβάνει χώρα στη Λ. Αμερική. Και συγκεκριμένα, στη Βραζιλία τον προσεχή Νοέμβριο στα πλαίσια της έκθεσης αυτοκινήτου που θα γίνει στην πόλη του Σάο Πάολο. Στην πραγματικότητα αυτό που περιμένουμε να δούμε είναι την τελική και δίχως κανένα καμουφλάζ μορφή του μοντέλου, καθώς όλες σχεδόν οι τεχνικές περγαμηνές του έχουν δει το φως της δημοσιότητας μέσα από επίσημες «διαρροές» του γερμανικού εργοστασίου.

Μετά το T-Roc, και φυσικά σε συνέχεια των Tiguan, Tiguan Allspace και Touareg, το νέο VW T-Cross έρχεται να επεκτείνει προς τα κάτω τη γκάμα του Γερμανού κατασκευαστή στην αναπτυσσόμενη με ραγδαίους ρυθμούς κατηγορία των SUV μοντέλων. Μία κλάση, με άλλα λόγια, στην οποία η VW προσδοκά να έχει 12 στο σύνολο προτάσεις έως το 2020. Εν προκειμένω, πρόκειται για το τρίτο νέο SUV της VW μέσα σε μόλις 18 μήνες και συνάμα για ένα αυτοκίνητο που θα βασίζεται στο Polo δανειζόμενο, όπως είναι φυσικό, το σύνολο των λύσεων που είδαμε να εφαρμόζονται στο 5θυρο μικρό «χάτς» των Γερμανών. Με πρώτο και καλύτερο, το πάτωμα MQB, το οποίο εξασφαλίζει στο νέο T-Cross, στον αντίπαλο των Hyundai Kona και Seat Arona, συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις.

Για του λόγου το αληθές, το μήκος του έχει οριστεί στα 4,107 μ., με το χώρο αποσκευών να κυμαίνεται από 385 ή 455 λίτρα, έως και 1.281 λίτρα, ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων, τα οποία μπορούν να μετακινηθούν κατά το διαμήκη άξονα σε μια διαδρομή 15 εκ. Ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου αναμένεται να είναι ιδιαίτερα πλήρης με όλα τα σύγχρονα στοιχεία υποβοήθησης της οδήγησης, όπως το σύστημα Front Assist, να δίνουν το «παρών». Προαιρετικά, ο δυνητικός αγοραστής του νέου T-Cross θα μπορεί να επιλέξει τροχούς με διάμετρο 18 ιντσών, ένα σύστημα infotainment σε συνδυασμό με οθόνη αφής 8 ιντσών, επαγωγική φόρτιση για το κινητό του τηλέφωνο, καθώς και ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Κάτω από το καπό, η VW αναμένεται να ακολουθήσει την πεπατημένη, με τον 1.000άρη 3κύλινδρο TSI βενζινοκινητήρα των 115 ίππων/200 Nm να αποτελεί την αιχμή του δόρατος στο σύνολο των αγορών στο οποίο θα διατίθεται. Το συγκεκριμένο σύνολο θα διατίθεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με το 7τάχυτο DSG. Σε αντίθεση, η… εισαγωγή παραλλαγή του, αυτή των 95 ίππων/160 Nm, θα συνδυάζεται κατ’ αποκλειστικότητα με 5τάχυτο κιβώτιο. Φυσικά, για τους πιο απαιτητικούς, η VW θα προσφέρει επίσης τον γνώριμο πλέον 1.5 TSI που θα αποδίδει 150 ίππους. Σε ότι αφορά τις εκδόσεις ντίζελ, η μία και μοναδική έκδοση θα είναι η 1.6 TDI, που θα αποδίδει 95 ίππους. Όλες θα είναι προσθιοκίνητες, με την τετρακίνηση να μην αποτελεί επιλογή –εν αντιθέσει για παράδειγμα με το Hyundai Kona._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ