Εκεί που οι υπόλοιποι αποτυγχάνουν, οι Βρετανοί ελπίζουν πως θα πετύχουν.
Αν μη τι άλλο, οι ιθύνοντες της Range Rover προσδοκούν με την ανοιχτή έκδοση του Evoque μια πολύ καλύτερη… τύχη σε σχέση με εκείνη του Murano CrossCabriolet, που «άντεξε» στην αγορά, ομολογουμένως με νύχια και με δόντια, περί τα τρία χρόνια. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, το νέο Evoque Convertible είναι «το πρώτο ανοιχτό πολυτελές SUV στον κόσμο» δανειζόμενο ουκ ολίγα σχεδιαστικά στοιχεία από το αντίστοιχο πρωτότυπο που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2012.
Με μια πλήρως αυτοματοποιημένη υφασμάτινη οροφή, η οποία ανοίγει σε χρόνο 18 δλ. (το κλείσιμό της διαρκεί 3 επιπλέον δλ.) ακόμα και με ταχύτητες κίνησης της τάξης των 50 χλμ./ώρα, το νέο Range Rover Evoque ζυγίζει 270 επιπλέον κιλά σε σχέση με το «κλειστό», κάτι που αποδίδεται σύμφωνα με τους ιθύνοντες της βρετανικής φίρμας στις έξτρα ενισχύσεις του αμαξώματος, στις «δυνατότερες» κολώνες εμπρός αλλά και στο μηχανισμό της οροφής.
Ο χώρος φόρτωσης, όπως είναι αναμενόμενο, έχει «πέσει» από τα 420 λίτρα του «κλειστού» Evoque στα μόλις 251. Σε αντίθεση, στο εσωτερικό, το οποίο φιλοξενεί έως και τέσσερις ενήλικους επιβάτες, δεν παρατηρούνται ανάλογες… εκπτώσεις, με τους ανθρώπους της Range Rover να εφοδιάζουν την αντικομφορμιστική αυτή πρότασή τους με εκτινασσόμενες μπάρες προστασίας σε περίπτωση ανατροπής του οχήματος, έξτρα ανεμοθώρακα όταν η οροφή βρίσκεται αποθηκευμένη στο πίσω μέρος αλλά και πλευρικούς αερόσακους θώρακος-κεφαλής.
Κάτω από το καπό φιλοξενούνται δύο 2λιτροι κινητήρες, ένας βενζίνης και ένας ντίζελ. Ο πρώτος αποδίδει 240 ίππους και ο δεύτερος, ο οποίος προσφέρεται σε δύο διαφορετικές παραλλαγές, 150 ή 180 ίππους. Και οι τρεις συνδυάζονται με ένα αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων της ZF, σε συνδυασμό ασφαλώς με το γνωστό σύστημα τετρακίνησης Terrain Response.
Τα επίσημα αποκαλυπτήρια του βρετανικού μοντέλου θα πραγματοποιηθούν στα τέλη του μήνα στη Έκθεση Αυτοκινήτου του Λ. Άντζελες._Χ.Α.