X
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα: Lamborghini Huracan LP580-2

Η πισωκίνητη εκδοχή της Huracan είναι γεγονός.

Όπως σας είχαμε αποκαλύψει (κάντε κλικ εδώ), η μικρή εταιρεία από τη Σαντ’ Άγκατα της Ιταλίας με την τεράστια αρωγή του γερμανικού Ομιλου της VW, φέρνει στο φως με αφορμή την παρουσία της στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Λ. Αντζελες, την πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά εκδοχή της Huracan: την LP580-2. Όπως μαρτυρούν τα αρχικά αυτά, ο Longitudinale Posteriore V10 ατμοσφαιρικός κινητήρας των 5,2 λίτρων, αποδίδει 580 ίππους, ήτοι 30 λιγότερους σε σχέση με εκείνον της τετρακίνητης εκδοχής, οι οποίοι «περνούν» αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω του γνωστού «διπλόδισκου» 7τάχυτου κιβωτίου της Lamborghini.

H Lamborghini ισχυρίζεται πως η νέα χαρτογράφηση της μονάδας ECU έχει επιφέρει σημαντικές βελτιώσεις στη καμπύλη της ροπής του V10 κινητήρα, καθώς το 75% της τελευταίας (βλ. 540 Nm) είναι διαθέσιμη ήδη από τις 1.000 σ.α.λ. Σύμφωνα με τους Ιταλούς, η πισωκίνητη Huracan επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 3,4 δλ. έχοντας τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 320 χλμ./ώρα.

Η δηλωμένη μέση κατανάλωσή του είναι 11,9 λιτ./100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 278 gr/χλμ.

Το βάρος της νέας LP580-2 είναι 1.389 κιλά, όντας μειωμένο χάρη στα… λιγότερα διαφορικά κατά 33 κιλά σε σχέση με την LP610-4. Οι αναρτήσεις διαθέτουν, με τη σειρά τους, πιο σφικτή ρύθμιση. Αξιοσημείωτη εδώ είναι και η αναφορά των Ιταλών στις έξτρα αναρτήσεις MRS (Magneto Rheological Suspension), που θυμίζουν έντονα… Audi. Να προσθέσουμε πως διαφορετική ανακοινώνεται πως είναι και η ρύθμιση του Traction Control αλλά και του συστήματος ESP.

Σχεδιαστικά, οι στιλίστες της εταιρείας έβαλαν τη δική τους πινελιά στη νέα LP580-2 δημιουργώντας ένα ελαφρώς τροποποιημένο εμπρός μέρος με αεραγωγούς που αυξάνουν την ροή αέρα προς όφελος της ψύξης των φρένων αλλά και της κάθετα παραγόμενης δύναμης στον εμπρός άξονα. Από εκεί και πέρα, νέα σχεδίαση διαθέτουν και οι τροχοί των 19 ιντσών, οι οποίοι «ντύνονται» με ελαστικά της Pirelli τα οποία έχουν εξελιχθεί ειδικά για της ανάγκες του μοντέλου.

Η κατανομή του βάρους ανάμεσα στον εμπρός και πίσω άξονα έχει αναλογία 40/60, ενώ μικρές αλλαγές έχουν γίνει, σύμφωνα με τους Ιταλούς, στη ρύθμιση των προγραμμάτων Strada, Sport και Corsa, τα οποία μπορεί να επιλέξει ο χειριστής της νέας Huracan όντας πίσω από το τιμόνι της._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!