Μετά την κουπέ, η Ford παρουσιάζει και την «ξεσκούφωτη» παραλλαγή της νέας Mustang.
Όπως ήταν αναμενόμενο, η ανοιχτή εκδοχή της ανανεωμένης Mustang «κουβαλά» το σύνολο των σχεδιαστικών διαφοροποιήσεων που είδαμε στην κουπέ παραλλαγή του μοντέλου. Έτσι, αισθητικά, το μάτι θα εστιάσει στα νέα φωτιστικά σώματα εμπρός, στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα καθώς και στο σμιλευμένο και χαμηλότερο κατά 20 χλστ. καπό με τις νέες εισαγωγές αέρα. Τα… οπίσθια της νέας Mustang Convertible δεν αποκαλύπτονται πλήρως από τις μόλις δύο επίσημες φωτογραφίες που είδαν σήμερα το φως της δημοσιότητας. Χαρακτηριστική είναι ωστόσο η απουσία της μικρής αεροτομής που είδαμε στην έκδοση κουπέ. Από εκεί και πέρα και η συγκριμένη εκδοχή του μοντέλου θα διατίθεται σε τρεις νέους εξωτερικούς χρωματισμούς, καθώς και με 12 διαφορετικές ζάντες ελαφρού κράματος.
Στα μηχανικά μέρη το σημαντικό νέο είναι η «εγκατάλειψη» του V6 κινητήρα των 3,7 λίτρων και η εστίαση στον γνωστό 2.3 EcoBoost, καθώς βέβαια και στον ατμοσφαιρικό V8 των 5,0 λίτρων, οι οποίοι συνδυάζονται πλέον με το νέο 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford. Η εταιρεία, χωρίς να δίνει προς το παρόν στη δημοσιότητα περεταίρω στοιχεία, αναφέρει χαρακτηριστικά πως ο 2.3 EcoBoost διαθέτει καλύτερη ροπή απ’ ότι στο παρελθόν και ο V8 κινητήρας αναβαθμίσεις που βελτιώνουν την κατανάλωση, την ισχύ καθώς και το εύρος περιστροφής του. Συν τοις άλλοις, η σχέση συμπίεσης του ατμοσφαιρικού διαμαντιού έχει αυξηθεί από 11:1 σε 12:1. Επιπρόσθετα, το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο παραμένει ως επιλογή, έχει δεχθεί και αυτό τη «φροντίδα» των μηχανικών με την προσθήκη ενός «διπλού συμπλέκτη», όπως τον αποκαλούν οι ίδιοι οι ιθύνοντες της Ford, με στόχο την καλύτερη αντοχή και λειτουργία του.
Από εκεί και πέρα, ο αναβαθμισμένος V8 ενσωματώνει ένα σύστημα που η Ford αποκαλεί «Αctive Valve Performance Exhaust System» που βελτιώνει την ηχητική του απόδοση.
Για πρώτη φορά, η νέα Ford Mustang θα μπορεί να εφοδιαστεί με την προηγμένη ανάρτηση MagneRide, η οποία αποτελεί μέρος του πακέτου «Performance Package». Επίσης, αλλαγές έχουν γίνει στη στήριξη της πίσω ανάρτησης καθώς και στις αντιστρεπτικές δοκούς.
Σημαντική αλλαγή σε σχέση με το παρελθόν αποτελεί στο εσωτερικό η δυνατότητα παραγγελίας του αυτοκινήτου μ’ έναν φουλ ψηφιακό πίνακα οργάνων (σ.σ. ο αναλογικός παραμένει η στάνταρ επιλογή) που έχει διάμετρο 12 ίντσες και προέρχεται από το νέο GT. Σύμφωνα με την Ford, ο τελευταίος προσφέρει τρεις διαφορετικές απεικονίσεις, την Sport, την Track και την Normal. Από εκεί και πέρα, η εταιρεία αναφέρει πως σημαντικές αλλαγές έχουν γίνει στην απτή ποιότητα της καμπίνας, σε φανερά αλλά και σε αφανή τμήματά της._Χ.Α.