top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για το plug-in υβριδικό Land Rover Defender P400e

Η γκάμα του βρετανικού SUV εμπλουτίζεται με νέες εκδόσεις, εκ των οποίων ξεχωρίζει η plug-in υβριδική των 404 παρακαλώ ίππων.

Για πρώτη φορά στα χρονικά, το Land Rover Defender, και δη η νεότερη γενιά του, αποκτά μια υβριδική έκδοση. Και μάλιστα επαναφορτιζόμενη από εξωτερική πηγή ενέργειας. Πρόκειται για το μοντέλο με την ονομασία P400e, το οποίο διατίθεται αποκλειστικά με την έκδοση «110» που αντιστοιχεί στο αμάξωμα με το μεγάλο μεταξόνιο.

Land Rover Defender PHEV

Για την περίσταση, η βρετανική εταιρεία προίκισε το Defender P400e με έναν 2λιτρο και 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης με απόδοση 300 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 105 kW (142 ίπποι) που τροφοδοτείται με ηλεκτρική ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου των 19,2 kWh. Σύμφωνα με τους Βρετανούς, οι συνδυαστική ισχύς του ως άνω πακέτου ανέρχεται στους 404 ίππους, με την ηλεκτρική αυτονομία να ανέρχεται στα 43 χλμ.

Land Rover Defender PHEV

Σε ότι αφορά στις περιβαλλοντικές – και όχι μόνο – επιδόσεις της έκδοσης, το νέο Land Rover Defender P400e εκπέμπει κατά μέσο όρο 74 gr διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο κίνησης εξασφαλίζοντας με… τέρμα γκάζι επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 5,6 δλ. και τελική ταχύτητα της τάξης των 209 χλμ./ώρα.

Land Rover Defender PHEV

Με την αρωγή καλωδίου Mode 3, η μπαταρία του αυτοκινήτου μπορεί να φορτίσει έως το 80% της μέγιστης αποθηκευτικής της δυναμικής σε χρόνο 2 ωρών, ενώ με τα καλώδιο φόρτισης Mode 2 σε 7 ώρες. Σε ταχυφορτιστή δε με ισχύ 50 kW, για το ίδιο ποσοστό φόρτισης απαιτούνται μόλις 30 λεπτά, σύμφωνα με την Land Rover.

Land Rover Defender PHEV

Στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι τροχοί των 20 ίντσων, η αερανάρτηση Electronic Air Suspension, ενώ διαθέσιμη στο εσωτερικό είναι η διάταξη με 5 ή 6 καθίσματα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η βρετανική εταιρεία έχει φροντίσει ώστε στο πλήρως ηλεκτρικό πρόγραμμα λειτουργίας να παρέχεται η δυνατότητα κίνησης και με «κοντές» σχέσεις μέσω του κιβωτίου υποπολλαπλασιασμού – την ίδια στιγμή, η ικανότητα ρυμούλκησης ανέρχεται στους 3 τόνους.

Land Rover Defender PHEV

Εκτός από την plug-in υβριδική έκδοση, η Land Rover παρουσίασε σήμερα τη νέα έκδοση D300 του νέου Defender, η οποία τροφοδοτείται από έναν 6κύλινδρο εν σειρά πετρελαιοκινητήρα της οικογένειας Ingenium, σε συνδυασμό με ένα ήπια υβριδικό σύστημα κίνηση με γεννήτρια/μίζα. Η απόδοση της μονάδας κίνησης ανέρχεται στους 300 ίππους και στα 650 Nm εξασφαλίζοντας στo νέο Defender 90 επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 6,7 δλ. Από εκεί και πέρα, η έκδοση D240 μετονομάζεται για το Defender MY2021 σε D250, με τον κινητήρα της έκδοσης D300 να αποδίδει εδώ 249 ίππους και ροπή 570 Nm, με την αρωγή πάντα ήπιου υβριδικού συστήματος. Στην έκδοση Defender 110, η εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα ανέρχεται στα 230 gr/χλμ., με το «0-100» να ολοκληρώνεται σε χρόνο 8,3 δλ.

Land Rover Defender PHEV

Νέο Land Rover Defender 90

H Land Rover παρουσίασε επίσης την έκδοση του Defender με τον κωδικό «90», το οποίο είναι διαθέσιμο στις βενζινοκίνητες εκδόσεις P300 και P400, όλες με mild-hybrid σύστημα, και στις πετρελαιοκίνητες D200, D250 και D300. Όπως και στο Defender 110, έτσι και στο «90» το σύστημα μετάδοσης αποτελείται από αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και σύστημα μόνιμης τετρακίνησης στις βενζινοκίνητες εκδόσεις – στις ντίζελ υιοθετείται το σύστημα με την ονομασία Intelligent All-Wheel Drive της Land Rover.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ