top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για το νέο VW Touareg

Η γερμανική εταιρεία παρουσίασε προ ολίγου την τρίτη γενιά του VW Touareg χαρακτηρίζοντάς την ως το «μεγαλύτερο άλμα προς τα εμπρός στην ιστορία των SUV μοντέλων».

Πρόκειται για την πιο πρόσφατη προσπάθεια των Γερμανών της VW στην κατηγορία των πολυτελών Sport Utility Vehicles που επιχειρεί να «σπρώξει» την εταιρεία του… λαού σε μια κατηγορία όπου «λαμπρότερα» ονόματα του είδους –και δη ομόσταβλα- έχουν παραδοσιακά τον πρώτο λόγο. Με την παρουσίαση του νέου Touareg να πραγματοποιείται στο Πεκίνο, και με αρκετές ασιατικές επιρροές στο σχεδιασμό του, η VW δεν κρύβει τις φιλοδοξίες της στο συγκεκριμένο εμπορικό τερέν, όπου τα πάσης λογής SUV μοντέλα καταλαμβάνουν αυτή τη στιγμή μερίδιο αγοράς της τάξης του 45% -από μόλις 8% που ήταν πριν 10 χρόνια.

«Οι Κινέζοι θέλουν ένα τολμηρό εμπρός μέρος: το χρώμιο σημαίνει status. Στην Ευρώπη, δεν θέλουν αυτοκίνητα που να… φωνάζουν, οπότε έπρεπε να βρούμε έναν συμβιβασμό», δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπεύθυνος σχεδιασμού του νέου Touareg, Frank Bruse.

Από πλευράς δομής, το νέο VW Touareg πατά στο γνωστό, από τα Audi Q7, Lamborghini Urus και Porsche Cayenne, δάπεδο MLB-Evo, με το μήκος του να φτάνει για την περίσταση στα 4,878 μ. (+77), το πλάτος του σχεδόν στα 2 μ. και το συνολικό του ύψος στα 1.702 χλστ. (-7). Φυσικά, η… ανωτατοποίηση των βασικών εξωτερικών διαστάσεων επιδρά ευεργετικά στον τομέα των χώρων, καθώς στην τρίτη γενιά του μοντέλου το πορτ μπαγκάζ μπορεί πλέον να φιλοξενήσει αποσκευές, με τα πίσω καθίσματα στην κανονική θέση, με χωρητικότητα 810 λίτρων, αντί για 697.

Μπορεί το μέγεθος να πήρε την ανιούσα, εντούτοις το βάρος της κατασκευής εμφανίζεται μειωμένο κατά 106 κιλά σε σχέση με το παρελθόν, χάρη στη χρήση ελαφριών μετάλλων και κραμάτων. Όπως αναφέρουν οι δημιουργοί του νέου Touareg, το 48% των… απόκρυφων και μη σημείων του είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και το υπόλοιπο 52% από ατσάλι υψηλής αντοχής.

Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, σημείο αναφοράς αποτελεί το Innovιsion Cockpit, το οποίο απαρτίζεται από έναν φουλ ψηφιακό πίνακα οργάνων με διάμετρο 15 ίντσες, σε συνδυασμό με μια ακόμα οθόνη αφής 12 ιντσών, στο μέσον του ταμπλό. Φυσικά, αυτή που βρίσκεται εμπρός από τον οδηγό μπορεί να διαμορφωθεί ως προς τα στοιχεία της απεικόνισής της ανάλογα με τις επιθυμίες και ανάγκες του οδηγού προβάλλοντας μια πλειάδα στοιχείων, πληροφοριών και ενδείξεων.

Στον τομέα των μηχανικών μερών η VW προχώρησε σε σημαντικά βήματα/επιλογές, που προάγουν τον premium αέρα της κατασκευής. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως το «παρών» δίνει ένα σύστημα τετραδιεύθυνσης, για περισσότερη ευελιξία και ακρίβεια ελέγχου, καθώς και μια εξελιγμένη εκδοχή της γνωστής αερανάρτησης της εταιρείας.

Σε ότι αφορά στους κινητήρες, στην Ευρώπη το νέο VW Touareg θα προσφέρεται με δύο εκδοχές του 3λιτρου V6 πετρελαιοκινητήρα του ομίλου με απόδοση 231 ή 286 ίππους. Αργότερα -μέσα στο προσεχές φθινόπωρο, το πολύ- η γκάμα του μοντέλου θα εμπλουτιστεί μ’ έναν αντίστοιχου κυβισμού κινητήρα βενζίνης με απόδοση 340 ίππων, ενώ στην κορυφή θα τοποθετηθεί σε επιλεγμένες αγορές από τα τέλη του 2018 ένας 4λιτρος V8 ντίζελ κινητήρας με απόδοση 421 ίππων. Στην αγορά της Κίνας, παρούσα θα είναι και μια plug-in υβριδική έκδοση με συνδυαστική ισχύ 367 ίππων, η οποία αργότερα θα «πατήσει» τους τροχούς της και στην Ευρώπη.

Όλοι οι κινητήρες του νέου Touareg πάνε «πακέτο» με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων καθώς και με σύστημα τετρακίνησης, με δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού. Μάλιστα, όπως λακωνικά αναφέρουν οι ιθύνοντες της VW, η εν λόγω διάταξη προσφέρει πέντε στάνταρ προγράμματα λειτουργίας καθώς και τέσσερα προαιρετικά._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ