X
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για το νέο Toyota RAV4

Η Toyota παρουσίασε στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού το νέο RAV4.

Την Έκθεση της Ν. Υόρκης επέλεξε η ιαπωνική εταιρεία προκειμένου να παρουσιάσει στο ευρύ κοινό την πέμπτη κατά σειρά γενιά του Toyota RAV4, που βασίζεται, όπως και κάθε νέα πρόταση των Ιαπώνων, στο ευέλικτο δάπεδο Toyota New Global Architecture. Αν μη τι άλλο, ο νέος εκπρόσωπος της εταιρείας στην αρένα των μεσαίων από πλευράς μεγέθους SUV μοντέλων διαθέτει πιο αιχμηρό και εντυπωσιακό παρουσιαστικό, με τις γωνίες να έχουν τον πρώτο λόγο τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος. Στο εσωτερικό δε η εικόνα είναι εντελώς νέα, με την οθόνη του συστήματος infotainment ψηλά στην κεντρική κοσνόλα να κλέβει την παράσταση σε επίπεδο αισθητικής.

Από πλευράς μεγέθους, το νέο RAV4 είναι οριακά μεγαλύτερο από το απερχόμενο, καθώς το συνολικό του μήκος φτάνει τώρα τα 4,6 μ. Τα πλάτος του δε αγγίζει τα 1,855 μ. (+10 χλστ. σε σχέση με το απελθόν μοντέλο), ενώ διευρυμένο κατά 30 χλστ. είναι και το μεταξόνιο του, ούτως ώστε να βελτιωθούν οι επιδόσεις του αυτοκινήτου στον τομέα των διαθέσιμων χώρων. Χωρίς να ανακοινώνονται αριθμητικά μεγέθη, οι Ιάπωνες αναφέρουν στο επίσημο δ.Τ. πως το μήκος των προβόλων είναι μειωμένο τόσο εμπρός όσο και πίσω, ενώ αυξημένη σε αντίθεση είναι η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος αλλά και η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ.

Σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη, οι Ιάπωνες αποδεικνύονται εξίσου φειδωλοί σε αποκαλύψεις περιοριζόμενοι σε γενικές αναφορές. Σε κάθε περίπτωση, το νέο RAV4 θα είναι διαθέσιμο με έναν 2λιτρο κινητήρα βενζίνης με άγνωστη προς το παρόν απόδοση, σε συνδυασμό με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς και με μια υβριδική μονάδα, η οποία αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα με χωρητικότητα 2,5 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα. Και εδώ, η απόδοση παραμένει άγνωστη. Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί στο παρελθόν, εκδόσεις ντίζελ δεν θα συμπεριλαμβάνονται στο portfolio του ιαπωνικού SUV.

Από εκεί και πέρα, η Toyota ανακοινώνει αλλαγές στο σύστημα μετάδοσης, με τη συμβατική έκδοση των 2,0 λίτρων να εφοδιάζεται με ένα νέο σύστημα τετρακίνησης, το οποίο έχει τη δυνατότητα να απεμπλέξει σε συνθήκες αυξημένης πρόσφυσης τους πίσω τροχούς για λόγους άμεσα συνδεδεμένους με την οικονομία καυσίμου. Στην υβριδική έκδοση δε, η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος τροφοδοτείται, όπως αναφέρουν οι Ιάπωνες, από εκείνον της υβριδικής μονάδας. Κλείνοντας, η Toyota αναφέρει στην επίσημη ανακοίνωσή της πως το νέο RAV4 διαθέτει καλύτερη ακαμψία από το παρελθόν και λόγω του νέου του δαπέδου, χαμηλότερο κέντρο βάρους, στοιχεία που επιδρούν ευεργετικά στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!