Η Toyota παρουσιάζει σήμερα το νέο Hilux, το οποίο προτάσσει ένα δυνατότερο κινητήρα στα 2,8 λίτρα, ανανεωμένο σχεδιασμό και αρκετές αναβαθμίσεις σε τεχνολογίες και μηχανικά μέρη.
Το Hilux, το pick-up μοντέλο της Toyota που διαπρέπει στο στίβο της εν λόγω κατηγορίας από το 1968, γυρίζει σήμερα μία ακόμα σελίδα και με ένα πλήθος αναβαθμίσεων και βελτιώσεων μπαίνει με ακόμα περισσότερες αξιώσεις στην αρένα του είδους. Οπτικά, σημείο αναφοράς είναι η νέα, τρισδιάστατη εμπρός μάσκα, η οποία αυξάνει την αίσθηση πλάτους της κατασκευής, σε συνδυασμό με τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και πολλές ακόμα μικρές λεπτομέρειες περιμετρικά του αμαξώματος.
Από εκεί και πέρα, στιλιστικές επεμβάσεις έγιναν και στο πίσω μέρος (LED φώτα), ενώ το όλο «πακέτο» συμπληρώνεται από τις 18άρες ζάντες και τους τρεις νέους εξωτερικούς χρωματισμούς (Emotional Red II, Dark Blue, Oxide Bronze). Αξίζει να σημειωθεί πως η κορυφαία έκδοση του μοντέλου φέρει την ονομασία Invincible και είναι διαθέσιμη με τους τύπους αμαξωμάτων Extra Cab και Double Cab διαθέτοντας ένα πλήθος οπτικών αναβαθμίσεων σε φτερά, προφυλακτήρες, χειρολαβές, τροχούς και χώρο φόρτωσης.
Αέρας ανανέωσης φυσά και στο εσωτερικό του ιαπωνικού pick-up. Εδώ, σημείο αναφοράς είναι η νέα οθόνη των 8 ιντσών του συστήματος infotainment, η οποία διαθέτει περισσότερους φυσικούς διακόπτες για λόγους ευχρηστίας. Επί του προκειμένου διαθέτει περισσότερες δυνατότητες, αναβαθμισμένο software, βελτιωμένη απόκριση και ταχύτητα, ενώ παράλληλα είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto. Διαθέσιμα επίσης είναι στοιχεία και αξεσουάρ, όπως σύστημα easy-entry, navigation, αυτόματος κλιματισμός, εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, ηχοσύστημα της JBL με 9 ηχεία κ.α.
Η σημαντικότερη ίσως διαφοροποίηση του νέου Hilux σε σχέση με το παρελθόν έγκειται στην κινητήρια μονάδα. Πρόκειται για έναν ντίζελ κινητήρα με χωρητικότητα 2,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 204 ίππους και 500 Nm εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 10 δλ. (2,4 δλ. ταχύτερα σε σχέση με το απερχόμενο Hilux με τον κινητήρα των 2,4 λίτρων). Όπως ανακοινώθηκε, ο κινητήρας έχει χαμηλότερο ρελαντί από τον απερχόμενο (680 σ.α.λ. έναντι 850 σ.α.λ.), μέση κατανάλωση 7,8 λιτ./100 χλμ., εκπομπή CO2 204 gr/χλμ. και συνδυάζεται με αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και στις δύο περιπτώσεις.
Σύμφωνα με την Toyota ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στον τομέα της ανάρτησης ούτως ώστε το νέο Hilux να συνδυάζει άνεση, αντοχή και βελτιωμένα οδικά χαρακτηριστικά. Πιο συγκεκριμένα, τα αμορτισέρ έχουν διαφορετικό set-up, ενώ επεμβάσεις έχουν γίνει και στα φύλλα σούστας στο πίσω μέρος. Το εργοστάσιο ανακοινώνει βελτιώσεις και στο σύστημα διεύθυνσης, ενώ στις εκδόσεις 2WD το «παρών» δίνει ένα ηλεκτρονικό σύστημα που προσφέρει χαρακτηριστικά αντίστοιχα με εκείνα ενός μηχανικού LSD διαφορικού. Τέλος, η Toyota ανακοινώνει βελτιώσεις και στην απόκριση του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου της ευστάθειας του αμαξώματος.