Αποκάλυψη και για το νέο Skoda Kodiaq RS, το πιο ισχυρό πετρελαιοκίνητο μοντέλο στα 123 χρόνια ιστορίας της Τσέχικης εταιρείας.
Tο νέο Skoda Kodiaq RS είναι η κορυφαία έκδοση του «μεγάλου» SUV μοντέλου της τσέχικης εταιρείας, το οποίο τροφοδοτείται από έναν 2λιτρο κινητήρα ντίζελ με μέγιστη ισχύ 240 ίππων και ροπή 500 Nm, η οποία αποδίδεται σταθερά από τις 1.750 έως και τις 2.500 σ.α.λ. Φυσικά, είναι τετρακίνητο και με «7άρι» DSG κιβώτιο και κατόπιν παραγγελίας θα προσφέρεται και ως 7θέσιο. Σύμφωνα με τη Skoda, οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του ισχυρότερου ντίζελ μοντέλου στην ιστορία της είναι 157 gr για κάθε χλμ. κίνησης.
Άξιο αναφοράς είναι επίσης το γεγονός ότι πρόκειται για το ταχύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία των 7θέσιων SUV στη διάσημη πίστα-ειδική διαδρομή του Nurburgring. Και αυτό, χάρη στη «συμμετοχή» στο όλο εγχείρημα της γνωστής γερμανίδας οδηγού αγώνων, Sabine Schmitz, η οποία έχει ταυτίσει το όνομα της με την «Πράσινη Κόλαση», ούσα η πρώτη γυναίκα που κατάφερε το 1996 να κερδίσει τον 24ωρο αγώνα αντοχής που παραδοσιακά πραγματοποιείται κάθε χρόνο στην πιο απαιτητική κλειστή ασφάλτινη διαδρομή του πλανήτη (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ).
Διαβάστε επίσης: Skoda Kodiaq – 250.000 αντίτυπα σε 23 μήνες
Tο Kodiaq RS θα διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό το γνωστό Virtual Cockpit, ρυθμιζόμενη ανάρτηση, full-LED φώτα, αλλά και το πρωτοεμφανιζόμενο στη γκάμα της Τσέχικης εταιρείας σύστημα Dynamic Sound Boost, το οποίο διαφοροποιεί την ηχητική χροιά του κινητήρα ανάλογα με το ποιο πρόγραμμα οδήγησης έχει επιλεχθεί από τον εκάστοτε χειριστή του αυτοκινήτου. Από τη βασική ήδη έκδοση, το σπορ SUV της Skoda θα «πατά» σε τροχούς με διάμετρο 20 ιντσών, ενώ θα διαθέτει πολλά… στολίδια από χρώμιο καθώς και κάμποσες μαύρες «πινελιές» στη μάσκα, στο περίγραμμα των θυρών, στις μπάρες οροφής και στους εξωτερικούς καθρέπτες. Την ίδια στιγμή, το κόκκινο θα είναι το χρώμα που θα χαρακτηρίζει την όψη των δαγκανών του συστήματος πέδησης.
Στο εσωτερικό οι πιο ενδιαφέρουσες πτυχές του μοντέλου είναι τα σπορ καθίσματα με τα ενσωματωμένα στην πλάτη τους προσκέφαλα και την… φουλ επένδυση από αλκαντάρα. Για την περίσταση, χαρακτηριστική είναι η παρουσία ενός τμήμα δέρματος από carbon, όπως το χαρακτηρίζει η ίδια η Skoda, το οποίο κοσμεί τα πλευρικά στηρίγματά τους. Από εκεί και πέρα, το ταμπλό κοσμείται από αρκετά «φιλέτα» απομίμησης carbon, ενώ, τέλος, τα ποδοστήρια είναι καλυμμένα με αλουμίνιο._Χ.Α.