Η στέισον βάγκον εκδοχή του νέου Skoda Fabia πραγματοποιεί το ντεμπούτο της, όπως και η 5θυρη, στο Διεθνές Σαλόνι του Παρισιού.
Η στέισον βάγκον εκδοχή του νέου Skoda Fabia πραγματοποιεί το ντεμπούτο της, όπως και η 5θυρη, στο Διεθνές Σαλόνι του Παρισιού.
Όπως αναμενόταν, οι Τσέχοι ολοκληρώνουν τη γκάμα αμαξωμάτων του νέου Fabia, παρουσιάζοντας την πρακτικότερη εκδοχή του. Χρησιμοποιώντας το καθιερωμένο, για αντίστοιχες προτάσεις, όνομα (βλ. Combi), αναμένεται να προσφέρει έναν χώρο φόρτωσης που θα κυμαίνεται πολύ κοντά στα 500 λίτρα με τα καθίσματα στην κανονική τους θέση, τιμή που θα αγγίζει τα 1.500 λίτρα με την πλήρη αναδίπλωσή του. Προς το παρόν, η Skoda δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα επίσημα στοιχεία, παρʼ όλα αυτά, όμως, σχεδόν βέβαιο είναι πως κάτω από το καπό του θα φιλοξενούνται όλοι οι κινητήρες της 5θυρης εκδοχής του μοντέλου (3κύλινδροι και 4κύλινδροι), οι οποίοι θα πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6.
Μέχρι να επιβεβαιωθούν τα τεχνικά στοιχεία του μοντέλου, θυμίζουμε πως το νέο Fabia κινείται από δύο 3κύλινδρα μηχανικά σύνολα βενζίνης στα 1,0 λίτρα, που αποδίδουν 60 και 75 ίππους, καθώς και από τον γνωστό 1,2 TSI (4κύλινδρος με τούρμπο), ο οποίος θα προσφέρεται σε δύο παραλλαγές με ισχύ 90 και 110 ίππων. Σε ότι αφορά του πετρελαιοκινητήρες, οι γνωστοί 1,4 TDI και 1,6 TDI μπαίνουν στο… ράφι, καθώς τη θέση τους στο νέο Fabia παίρνει ένας νέος 3κύλινδρος 1,4 TDI, με άμεσο ψεκασμό και ισχύ 75, 90 και 105 ίππων. Για περισσότερες πληροφορίες, μείνετε συντονισμένοι._Χ.Α.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δόθηκαν πριν λίγο στη δημοσιότητα, το νέο Fabia Combi διαθέτει 10 χλστ. μεγαλύτερο μήκος σε σχέση με το παρελθόν αλλά και μεγαλύτερο κατά 90 χλστ. πλάτος. Σε ότι αφορά στο χώρο φόρτωσης, η χωρητικότητά του κυμαίνεται από τα 530 έως και τα 1.395 λίτρα. Οι κινητήρες του, όπως θα διαβάσετε στις προγούμενες γραμμές, δεν διαφοροποιούνται σε σχέση με την 5θυρη έκδοση του νέου Fabia.