Μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής που αντλεί την έμπνευσή της από τα μονοθέσια της γαλλικής ομάδας που μετέχουν στο Π.Π. της F1.
Όπως ανακοινώθηκε προ ολίγου, πρόκειται για μια ειδική έκδοση που χρησιμοποιεί ως βάση της το γνωστό και μη εξεραιτέο, Clio R.S. 220 EDC Trophy. Δυστυχώς, πέρα από την σπορ εξάτμιση της εταιρείας Akrapovic, το νέο Renault Clio R.S. 18 δε διαφέρει σε τίποτα στο μηχανολογικό τομέα από το «220 EDC Trophy», καθώς οι όποιες διαφοροποιήσεις αφορούν αποκλειστικά στο «θεαθήναι» της κατασκευής. Έτσι, η οροφή διακοσμείται από το λογότυπο RS συνοδεία δύο εντυπωσιακών τριγωνικών σχεδίων, ενώ στις πόρτες κυρίαρχα είναι τα αρχικά που συνοδεύουν την ονομασία της έκδοσης. Από εκεί και πέρα, οι κίτρινες πινελιές χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα, στο κέντρο των τροχών και στο πλάι του αυτοκινήτου, σε συνδυασμό με τον σκουρόχρωμο διαχύτη αέρα πίσω, τραβούν με μιας το μάτι δημιουργώντας την απαραίτητη «αντίθεση» με το μαύρο χρώμα των υπολοίπων εξωτερικών επιφανειών.
Στο εσωτερικό δε, υπάρχει το σχετικό ταμπελάκι με την αρίθμηση του οχήματος, αλλά και αρκετά διακοσμητικά από carbon, που απαντώνται κυρίως στους αεραγωγούς. Επίσης, τα καθίσματα από δέρμα και αλκαντάρα, υλικό που κοσμεί και το πηδάλιο της κατασκευής, κεντρίζουν με μιας το μάτι, όπως και τα νέα… πατάκια.
Θυμίζουμε πως ο 1.600άρης κινητήρας τούρμπο που κινεί και αυτή την έκδοση αποδίδει 220 ίππους και 280 Nm ροπής.
Εν τω μεταξύ, η γαλλική εταιρεία ανακοινώνει πως η διάθεση της εν λόγω έκδοσης θα πραγματοποιηθεί μέσα στο πρώτο μισό της τρέχουσας χρονιάς, χωρίς ωστόσο να ανακοινώνονται ούτε οι τιμές, ούτε και ο ακριβής αριθμός των αντιτύπων που θα παραχθούν._Χ.Α.