top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για το νέο Peugeot 508

Ενισχύοντας την παρουσία της στη μεσαία κατηγορία, η Peugeot προχώρησε στη ανανέωση του 508 με αλλαγές τόσο στον αισθητικό όσο και στον τεχνικό τομέα.

Ενισχύοντας την παρουσία της στη μεσαία κατηγορία, η Peugeot προχώρησε στη ανανέωση του 508 με αλλαγές τόσο στον αισθητικό όσο και στον τεχνικό τομέα.

Το νέο Peugeot 508 ρίχνεται ξανά στη μάχη μιας κλάσης με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ανταγωνισμό βάζοντας στο στόχο του… δυνατούς παίχτες του είδους, όπως είναι και παράδειγμα το Ford Mondeo. Για το λόγο αυτό, τόσο η 4θυρες και στέισον βάγκον εκδόσεις του μοντέλου, όσο και η πιο περιπετειώδης RXΗ διαθέτουν τώρα νέα αισθητικά στοιχεία, όπως είναι οι φρεσκαρισμένοι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, τα ανανεωμένα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, το νέο λογότυπο του Γάλλου κατασκευαστή που για την περίσταση βρίσκεται τοποθετημένο στο κέντρο της ανασχεδιασμένης μάσκας, ενώ τροποποιήσεις στην αισθητική του έχει δεχθεί και το εμπρός καπό. Άνεμος ανανέωσης φύσηξε και στο εσωτερικό του νέου 508, με το ταμπλό να θυμίζει έντονα εκείνο του μικρότερου 308, όπου η οθόνη αφής διαμέτρου 7 ιντσών συγκεντρώνει τα βλέμματα. Και, φυσικά, τις περισσότερες από τις επιμέρους λειτουργίες (κλιματισμός, ηχοσύνολο κοκ) με προφανή οφέλη στον τομέα της άνεσης και της εργονομίας. Από εκεί και πέρα, τα στοιχεία που επίσης ξεχωρίζουν στο εσωτερικό του είναι ο νέος πίνακας οργάνων, καθώς και προαιρετικά στοιχεία εξοπλισμού, όπως για παράδειγμα το head up display και η κάμερα οπισθοπορείας.

Στα μηχανικά μέρη του νέου Peugeot 508 ξεχωρίζουμε τον νέο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 165 ίππους έναντι 156 του απερχόμενου. Χάρη σε μια πληθώρα αλλαγών, ο νέος THP 1.600άρης πληροί πλέον τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6 και συνεργάζεται με σύστημα Start & Stop και κιβώτια, χειροκίνητο ή αυτόματο, 6 σχέσεων. Οι εκπομπές ρύπων έχουν τώρα μειωθεί από τα 144 στα 131 gr CO2 για κάθε χιλιόμετρο κίνησης. Σε ότι αφορά τους κινητήρες ντίζελ, η εταιρεία προσφέρει στο νέο 508 με δύο 2λιτρα μηχανικά σύνολα με την ονομασία BlueHDi, απόδοσης 150 ή 180 ίππων, που αντίστοιχα εκπέμπουν 105 και 111 gr CO2 για κάθε χιλιόμετρο. Από εκεί και πέρα, οι 4θυρες και RXH εκδόσεις του νέου Peugeot 508 μπορούν, όπως και η στέισον βάγκον, να εφοδιαστούν με το πρωτοποριακό υβριδικό σύστημα κίνησης Hybrid4, το οποίο αποτελείται από έναν πετρελαιοκινητήρα 2,0 λίτρων απόδοσης 163 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος αποδίδει 37 ίππους και… δρα στους πίσω τροχούς του οχήματος. Ως αποτέλεσμα, οι εκπομπές CO2 σε κάθε χιλιόμετρο περιορίζονται μόλις στα 85 gr για κάθε χιλιόμετρο.

Οι πωλήσεις του νέου Peugeot 508 στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να ξεκινήσουν τον προσεχή Σεπτέμβριο._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ