Η γαλλική εταιρεία παρουσιάζει και επίσημα την πρώτη αγωνιστική εκδοχή του νέου Peugeot 208, η οποία και θα πραγματοποιήσει το επίσημο δημόσιο ντεμπούτο της στο Γύρο της Κορσικής.
Παραμένοντας πιστοί στην αγωνιστική παράδοση της μάρκας, οι ιθύνοντες της γαλλικής εταιρείας έδωσαν σήμερα στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες και αναλυτικά τεχνικά στοιχεία για το νέο 208 R2, με το οποίο οι Stéphane Sarrazin και Benjamin Veillas θα συμμετάσχουν από τις 10 έως και τις 12 Μαΐου στον Γύρο της Κορσικής, τον 4o γύρο του 2012 Intercontinental Rallye Challenge. Πρόκειται για την πρώτη αγωνιστική εκδοχή του νέου γαλλικού μακρού, και δη την ασφάλτινη, καθώς πριν το τέλος της τρέχουσας χρονιάς οι Γάλλοι της Peugeotσχεδιάζουν να παρουσιάσουν τη χωμάτινη παραλλαγή του, η οποία θα «συμμορφώνεται» με τις προδιαγραφές R5 της FIA παραλαμβάνοντας έτσι τη σκυτάλη από το 207 Super 2000, καθώς και μία ακόμα, αποκλειστικά για χρήση πίστας, παρόμοια σε προδιαγραφές με τη R2. Τα βασικά γνωρίσματα του νέου 208 R2 είναι, σύμφωνα με τους δημιουργούς του, η απλότητα της κατασκευής του, το φθηνό κόστος συμμετοχής το οποίο εξασφαλίζει σε όσους το επιλέξουν, η ταχύτητά του, η οποία αναμένεται να είναι τουλάχιστον εφάμιλλη με εκείνη των ανταγωνιστικών προτάσεων της Ford, Renault και Citroen, η αξιοπιστία του, καθώς, τέλος, η δυνατότητα γρήγορης, φθηνής και εύκολης… μεταποίησής του σε χωμάτινη πρόταση.
Στον τεχνικό τομέα, οι Γάλλοι μπορούν να υπερηφανεύονται για ουκ ολίγες πτυχές της προσωπικότητας του νέου 208 R2. Κατʼ αρχήν, για το βάρος του, καθώς η… δίαιτα στην οποία υπέστη απέδωσε μια μείωση κατά 40 περίπου κιλά σε σχέση με το αντίστοιχο 207. Πιο συγκεκριμένα, το βάρος του, το οποίο είναι μοιρασμένο ανάμεσα στους δύο άξονες σε αναλογία 64/36 εμπρός πίσω, ανέρχεται στα μόλις 1.180 κιλά. Από εκεί και πέρα, με δεδομένες τις προδιαγραφές που επιβάλλουν οι κανονισμοί της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας, κάτω από το καπό βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,6 λίτρων, με διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, ο οποίος αποδίδει 185 ίππους στις 7.800 σ.α.λ. Αξίζει να προσθέσουμε πως η εταιρεία διαβεβαιώνει τους μελλοντικούς κατόχους του νέου της «όπλου» πως όλα τα 208 R2 θα παραδίδονται όχι μόνο με τον κινητήρα πλήρως συναρμολογημένο, αλλά συγχρόνως τοποθετημένο κάτω από το εμπρός καπό.
Σε ότι αφορά στο σύστημα μετάδοσης, ο 1.600άρης συνεργάζεται με ένα νέο 5τάχυτο, σειριακού ασφαλώς τύπου, κιβώτιο ταχυτήτων, που μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς με τη βοήθεια μπλοκέ διαφορικού. Στην ανάρτηση, οι Γάλλοι αξιοποίησαν όλη την υπάρχουσα τεχνογνωσία υιοθετώντας ειδικά για την περίσταση ρυθμιζόμενα bumpstops, τα οποία εξέλιξαν σε συνεργασία με την εταιρεία Ohlins, η οποία και… σφραγίζει με την υπογραφή της τις επιλογές σε ότι αφορά τα ελατήρια και τα τριών σταδίων αμορτισέρ του αυτοκινήτου. Σε αντίθεση με το μοντέλο παραγωγής, το νέο 208 R2 είναι εφοδιασμένο με υδραυλικά, αντί για ηλεκτρικά, υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης.