Πρόκειται για το τρίτο κατά σειρά νέο μέλος της οικογένειας Mini, μετά το Clubman αλλά και τις 3θυρες και 5θυρες εκδοχές του δημοφιλούς μοντέλου.
Το ανοιχτό Mini θα πραγματοποιήσει το επίσημο ντεμπούτο του την επόμενη εβδομάδα στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Τόκιο. Η τρίτη κατά σειρά γενιά του μοντέλου, όπως είναι αναμενόμενο, φέρει όλες τις σχεδιαστικές αλλαγές που είδαμε στα υπόλοιπα τρία αδέλφια του, τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος (βλ. νέα φώτα και μάσκα), ενώ αλλαγές προς όφελος της ακαμψίας έχουν γίνει στο εμπρόσθιο τμήματα του, στο παρμπρίζ καθώς και στις πόρτες. Η μεγάλη διαφορά σε σχέση με τον προκάτοχό του έγκειται στις διαστάσεις του αμαξώματος και συγκεκριμένα στο μήκος, στο πλάτος αλλά και στο ύψος, τα οποία εμφανίζονται αυξημένα κατά 98, 44 και 7 χλστ. αντίστοιχα. Από εκεί πέρα, χάρη στην υιοθέτηση της νέας πλατφόρμας UKL, την οποία, ως γνωστόν, εξέλιξε η BMW, διευρυμένα είναι τόσο το μεταξόνιο (+28 χλστ.), όσο και τα μετατρόχια εμπρός (+42 χλστ.) και πίσω (+34 χλστ.). Το συνολικό βάρος του αμαξώματος προσεγγίζει τα 1.300 κιλά, όντας μεγαλύτερο σε σχέση με εκείνο της 3θυρης εκδοχής του μοντέλου κατά 100 και πλέον κιλά.
Σε ότι αφορά την μαλακή οροφή, η οποία μένει «εκτεθειμένη» πάνω από το χώρο φόρτωσης, οι ιθύνοντες της Mini αναφέρουν ότι είναι εντελώς νέα, με το άνοιγμα και κλείσιμό της να πραγματοποιείται ηλεκτρικά μέσω του σχετικού μπουτόν ακόμα και όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα 30 χλμ./ώρα σε χρόνο 18 μόλις δλ. Ο χώρος αποσκευών του νέου Mini Convertible έχει αυξηθεί κατά 35 λίτρα φτάνοντας τα 215 με τον οροφή κλειστή και τα 160 όταν η τελευταία είναι ανοιχτή. Στον τομέα της ασφάλειας, το νέο Mini Convertible προσφέρει μια μπάρα που ανοίγει αυτόματα σε περίπτωση ανατροπής του αυτοκινήτου, όντας τοποθετημένη πίσω από τις πλάτες των πίσω καθισμάτων.
Σε ότι αφορά στους κινητήρες, αρχικά η ανοιχτή παραλλαγή του μοντέλου θα διατίθεται με τρία μηχανικά σύνολα, δύο βενζίνης (Cooper και Cooper S) και έναν ντίζελ (Cooper D). Ο τελευταίος είναι 3κύλινδρος με χωρητικότητα 1,5 λίτρων και απόδοση 136 ίππους. Σε ότι αφορά το Cooper, κάτω από το καπό συναντάμε έναν επίσης 3κύλινδρο κινητήρα με ταυτόσημη με το Cooper D χωρητικότητα, ο οποίος αποδίδει 116 ίππους, με την κορυφαία Cooper S να κινείται από έναν 2λιτρο με απόδοση 190 ίππων. Στο εγγύς μέλλον η Mini θα προσθέσει την βενζινοκίνητη έκδοση One (1,2 λίτρα, 102 ίπποι) και την Cooper SD (2,0 λίτρα, 170 ίπποι.)._Χ.Α.