Η Hyundai αποκαλύπτει το νέο Santa Fe, τη ναυαρχίδα των SUV μοντέλων της και στην Ευρώπη.
Η Hyundai παρουσίασε σήμερα το νέο Santa Fe, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα της τρίτης γενιάς της κορεάτικης εταιρείας, την οποία είδαμε στο Sonata και έρχεται να διασφαλίσει στην περίπτωση του νέου D-SUV της μάρκας σημαντικές αναβαθμίσεις στους τομείς της άνεσης, της ασφάλειας και της οδικής συμπεριφοράς. Σχεδιαστικά, η εταιρεία δεν περιορίστηκε σε αλλαγές ελάσσονος σημασίας, καθώς οι όποιες επεμβάσεις σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο είναι αρκετά γενναίες.
Πιο συγκεκριμένα, σήμα κατατεθέν το νέου Santa Fe είναι η χαρακτηριστική μάσκα, που πλέον θα απαντάται σε κάθε νέα πρόταση των Κορεατών, τα λεπτά φωτιστικά σώματα καθώς και τα σχήματος «Τ» φώτα ημέρας. Ανασχεδιασμένος είναι και ο προφυλακτήρας, με τους κάθετα προσανατολισμένους αρωγούς στα άκρα του να κλέβουν την παράσταση. Εκτενείς είναι και οι διαφοροποιήσεις στο πίσω μέρος. Εκεί δηλαδή όπου δεσπόζουν τα νέα φώτα αλλά και οι διπλές «φωτεινές» οριζόντιες μπάρες που βρίσκονται εγκατεστημένες ανάμεσα στα φώτα καθώς και χαμηλά στον αντίστοιχο προφυλακτήρα.
Δομικά, το νέο Santa Fe προσφέρει ένα νέο σύστημα που ελέγχει τη ροή του αέρα και την κίνησή του στο χώρο του κινητήρα επιτρέποντας τη διάχυση της θερμότητας. Σύμφωνα με την Hyundai, εκτός από το νέο δάπεδο, η σταθερότητα του οχήματος ενισχύεται περαιτέρω από την εγκατάσταση εξαρτημάτων με μεγάλο βάρος χαμηλά «μέσα» στην πλατφόρμα – επιλογή που χαμηλώνει το κέντρο βάρους. Χωρίς να ανακοινώνονται περαιτέρω στοιχεία, η εταιρεία αναφέρει ότι η αεροδυναμική του νέου Santa Fe έχει επίσης βελτιωθεί, έτσι ώστε η αντίσταση του αέρα να ελαχιστοποιείται.
Στο εσωτερικό η εταιρεία επιχείρησε να προσδώσει μια premium αύρα, τόσο σε επίπεδο σχεδιασμού όσο και σε ποιότητα. Το ταμπλό διαθέτει νέο ντιζάιν, ενώ χαρακτηριστική είναι τόσο η αιωρούμενη οθόνη των 10,25 ιντσών στο μέσον του ταμπλό, όσο και η φαρδιά και «ενιαία» κονσόλα, στην οποία βρίσκονται εγκατεστημένα αρκετοί διακόπτες, χειριστήρια και μοχλοί – ανάμεσα τους και ο περιστροφικός του κιβωτίου. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην καμπίνα του Santa Fe είναι εφικτή, ήδη από τις βασικές εκδόσεις, η φιλοξενία 7 επιβατών.
Σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη, η κορεάτικη εταιρεία αποδεικνύεται φειδωλή περιοριζόμενη στην αναφορά ότι το νέο Santa Fe θα είναι για πρώτη φορά διαθέσιμο σε υβριδικές αλλά και plug-in υβριδικές εκδόσεις. Ωστόσο, η εταιρεία δεν ανακοινώνει λεπτομέρειες για αυτές, ούτε για τυχόν «συμβατικές» μονάδες κίνησης που πιθανόν να φιλοξενούνται κάτω από το εμπρός καπό του αυτοκινήτου. Περισσότερα στοιχεία για τις μονάδες κίνησης του τελευταίου αναμένεται να δοθούν στη δημοσιότητα μέσα το καλοκαίρι, και σίγουρα πριν τον προσεχή Σεπτέμβριο, όταν και θα ξεκινήσει η διάθεσή του.