X
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για το νέο Hyundai Kona Hybrid

Η υβριδική εκδοχή του Hyundai Kona έρχεται να πλαισιώσει τις εκδόσεις ντίζελ και βενζίνης. Και φυσικά, την αμιγώς ηλεκτροκίνητη.

Το νέο Hyundai Kona Hybrid που παρουσιάστηκε πριν λίγες ώρες και θα δούμε να κυκλοφορεί στους δρόμους της γηραιάς ηπείρου από τα τέλη του καλοκαιριού και μετά χρησιμοποιεί τον συνδυασμό θερμικού και ηλεκτρικού κινητήρα που συναντάμε στα Kia Niro και Hyundai Ioniq. Πιο συγκεκριμένα, έναν 1.600άρη βενζινοκινητήρα της γενιάς Kappa, με φυσική αναπνοή, απόδοση 105 ίππων στις 5.700 σ.α.λ. και ροπή 147 Nm, καθώς κι έναν ηλεκτροκινητήρα με ροπή 170 Nm και ισχύ 43,5 ίππων. Συνδυαστικά, στους εμπρός τροχούς του αυτοκινήτου φτάνουμε την αρωγή ενός 6τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 141 ίπποι και 265 Nm – τιμές που εξασφαλίζουν τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 11,2 ή 11,6 δλ. όταν το αυτοκίνητο «πατά» σε τροχούς με διάμετρο 16 ή 18 ίντσες.

Οι συγκεκριμένες μονάδες κίνησης συνδυάζονται με μία μπαταρία ιόντων λιθίου των μόλις 1,56 kWh, η οποία ανακτά ενέργεια κατά την πέδηση και τη λειτουργία coasting του οχήματος. Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις της κορεάτικης εταιρείας, η μέση κατανάλωση βενζίνης ανέρχεται στα 3,9 ή 4,3 λιτ./100 χλμ. (με 16άρες ή 18άρες ζάντες) και οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 90 ή 99 gr/km.

Εμφανισιακά, το νέο Kona Hybrid είναι σχεδόν πανομοιότυπα σε σχέση με τις εκδόσεις ντίζελ και βενζίνης – οι μόνες ουσιαστικές αποκλίσεις είναι η σχετική επιγραφή Hybrid στο πίσω μέρος, η διαφορετική σχεδίαση των ζαντών και η νέα Blue Lagoon βαφή. Στην καμπίνα, αισθητή είναι η προσθήκη του συστήματος Blue Link, η οποία επιτρέπει το απομεμακρυσμένο κλείδωμα/ξεκλείδωμα του οχήματος μέσω app, δυνατότητας ασύρματης φόρτισης του κινητού τηλεφώνου καθώς και ψηφιακών ενδείξεων-γραφικών για τη λειτουργία των μονάδων κίνησης, την κατανάλωση κοκ_.Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!