Το νέο Hyundai i10 είναι πλέον και επίσημα εδώ, με φρέσκια σχεδίαση εντός και εκτός, μεγαλύτερες διαστάσεις απ’ ότι στο παρελθόν, αλλά και μπόλικη τεχνολογία.
Το Hyundai i10 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2008 συνθέτοντας για την κορεάτικη εταιρεία την αφετηρία της γκάμας της. Το νέο i10, που σήμερα βλέπει για πρώτη φορά το φως της δημοσιότητας, λίγες μόλις μέρες πριν τα επίσημα αποκαλυπτήριά του στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ξεχωρίζει από τον προκάτοχό του για τον πιο αιχμηρό εξωτερικό σχεδιασμό του – αλλά πρωτίστως για τις τεχνολογίες που «κουβαλά» και το μεγαλύτερο σε σχέση με το παρελθόν αποτύπωμά του.
Το πλάτος της κατασκευής έχει αυξηθεί κατά 20 χλστ., χάρη στα φαρδύτερα πίσω φτερά. Την ίδια στιγμή, οι Κορεάτες διεύρυναν το μήκος του μεταξονίου του κατά 40 χλστ. για βελτιωμένες επιδόσεις στον τομέα των χώρων, ενώ χάρη στους κοντύτερους προβόλους, το συνολικό του μήκος είναι μεγαλύτερο κατά μόλις 5 χλστ. Ο δε χώρος φόρτωσης, ο οποίος διαθέτει χαμηλότερο κατά 29 χλστ. κατώφλι φόρτωσης, είναι από τους καλύτερους στην κατηγορία Α έχοντας χωρητικότητα 252 λίτρων.
Σχεδιαστικά, σημείο αναφοράς για το τρίτης γενιάς Hyundai i10 είναι οι πιο «όρθιες» κολώνες, τα φώτα ημέρας στο εμπρός μέρος, τα οποία βρίσκονται εγκατεστημένα στο «εσωτερικό» της ανανεωμένης γρίλιας, ενώ το δικό τους ρόλο στη διαμόρφωση μιας πιο δυναμικής εικόνας «παίζουν» τα ανανεωμένα φωτιστικά σώματα και οι τροχοί των 16 ιντσών, οι οποίοι είναι διαθέσιμοι στο νέο i10 για πρώτη φορά.
Στο εσωτερικό, οι ιθύνοντες της κορεατικής εταιρείας έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους ώστε να προσδώσουν σε αυτό μία αίσθηση – και όχι μόνο – μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Εδώ, το βλέμμα μαγνητίζει η οθόνη αφής των 8 ιντσών (η μεγαλύτερη σε μέγεθος στην κατηγορία), η οποία βρίσκεται εγκατεστημένη ψηλά στην κεντρική κονσόλα. Από εκεί και πέρα, το σύστημα infotainment υποστηρίζει τις εφαρμογές Android Auto και Apple Car Play, ενώ προαιρετικά διατίθεται σύστημα ασύρματης φόρτισης κινητού και κάμερα οπισθοπορείας.
Σε ότι αφορά τα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, το νέο i10 εξοπλίζεται μεταξύ άλλων με τα Automatic Emergency Braking, Lane Keep Assist, Forward Collision-Avoidance Assistance, Intelligent Speed Limit Warning και Driver Attention Warning, ενώ με την αρωγή του συστήματος Bluelink ο ιδιοκτήτης μπορεί μέσω της σχετικής εφαρμογής να εντοπίσει το αυτοκίνητό του, να ενημερωθεί για τις τιμές καυσίμων στα κατά τόπους πρατήρια αλλά και να «στείλει» στο αυτοκίνητο οδηγίες για την πλοήγησή του μέσω κινητού τηλεφώνου.
Το νέο Hyundai i10 θα κατασκευάζεται στην Τουρκία και θα είναι διαθέσιμο στις κατά τόπου αγορές ήδη από το λανσάρισμά του με δύο μηχανικά σύνολα. Και συγκεκριμένα με έναν 3κύλινδρο 1.000άρη με απόδοση 67 ίππων και 96 Nm, καθώς και με έναν επίσης ατμοσφαιρικό 1.200άρη, με 4 στο σύνολο κυλίνδρους και απόδοση 84 ίππων και 118 Nm. Και οι δύο συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο με 5 σχέσεις μετάδοσης ή με ένα αντίστοιχο αυτοματοποιημένο._Χ.Α.