Το πολυτελές «παράρτημα» του Hyundai Motor Group λανσάρει το νέο Genesis G70, ένα σεντάν που καλείται στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού να αντιπαρατεθεί με τα ιερά τέρατα της γερμανικής σχολής στη μεσαία κατηγορία.
Μετά το ντεμπούτο των «μεγάλων» G90 και G80 τον Δεκέμβριο του 2015 και τον Ιούλιο του 2016, η κορεάτικη εταιρεία με τις υψηλές βλέψεις στις ΗΠΑ παρουσίασε χθες σε μια ειδική εκδήλωση στην έδρα της το νέο G70, ένα πολυτελές σεντάν της μεσαίας κατηγορίας που υπογράφει ο αρχισχεδιαστής της εταιρείας, Luc Donckerwolke.
Το νέο Genesis G70 βασίζεται στο δάπεδο του ομόσταβλου Kia Stinger και για την περίσταση το μήκος του αγγίζει τα 4,7 μ., το πλάτος τα 1,9 μ. και το ύψος τα 1,4 μ., ενώ το μεταξόνιο του υπερβαίνει οριακά τα 2,8 μ.
Στον τομέα των συστημάτων ασφαλείας, η κορεάτικη εταιρεία έδωσε τον καλύτερό της εαυτό προικίζοντας το G70 με όλα τα σύγχρονα καλούδια που συναντά κανείς σήμερα στο πολυτελές παρακλάδι της μεσαίας κλάσης -Forward Collision-Avoidance Assist, Highway Driving Assist, Blind Sport Collision Warning και Driver Awareness Warning.
Σε ότι έχει να κάνει με τους κινητήρες, οι επιλογές των κορεατών είναι σίγουρα άξιες αναφοράς. Ξεκινώντας από τον μικρότερο σε χωρητικότητα, η Genesis εμπιστεύτηκε τις υπηρεσίες ενός 2λιτρου 4κύλινδρου τούρμπο κινητήρα της γενιάς Theta με απόδοση 252 ίππους ή 255 στην έκδοση Sport, ενώ αμέσως μετά συναντάμε ένα ντίζελ 2,2 λίτρων με ισχύ 202 ίππους. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκουμε τον V6 turbo GDi κινητήρα του Hyundai Motor Group που κινεί και το Kia Stinger, o οποίος έχει χωρητικότητα 3,3 λίτρων και απόδοση 370 ίππων. Για την περίσταση, το «0-100» ολοκληρώνεται σε 4,7 δλ. και η τελική αγγίζει τα 270 χλμ./ώρα._Χ.Α.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ