Πανίσχυρο, χάρη στον 2.9 TFSI V6 κινητήρα του, ελαφρύτερο, αλλά και πιο απολαυστικό στην οδήγηση, σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις της γερμανικής εταιρείας.
Στη Γενεύη η Audi πραγματοποίησε την πρεμιέρα του νέου RS5 Coupe. Σημείο αναφοράς στο γερμανικό GT μοντέλο είναι αναμφίβολα ο κινητήρας που φιλοξενείται κάτω από το εμπρός καπό. Πρόκειται για τον twin-turbo V6 κινητήρα των 2,9 λίτρων που γνωρίσαμε στη δεύτερη γενιά της Porsche Panamera 4S, ο οποίος παράγει… σεβαστές ποσότητες ισχύος και ροπής.
Πιο συγκεκριμένα, ο γερμανικός TFSI αποδίδει 450 ίππους και ροπή της τάξης των 600 Nm, τιμές που εξασφαλίζουν στο νέο RS5 Coupe επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 3,9 δλ. και τελική, χάρη στην απουσία κόφτη στην έκδοση Dynamic, 280 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: Με 400 ίππους του νέο Audi RS3 Sportback
Φυσικά, η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω του γνωστού συστήματος τετρακίνησης quattro της Audi σε συνδυασμό μ’ ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με 8 σχέσεις. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, η κίνηση μεταδίδεται στον εμπρός και πίσω άξονα σε ποσοστό 40/60, αναλογία που μπορεί να μεταβληθεί ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες. Αξίζει να προσθέσουμε πως το ελεγχόμενο πίσω διαφορικό ανήκει στον έξτρα εξοπλισμό.
Σύμφωνα με την Audi, το αμάξωμα είναι ελαφρύτερο κατά 60 κιλά σε σχέση με εκείνο που παραδίδει τη σκυτάλη. Από εκεί και πέρα, η ανάρτηση του νέου RS5 Coupe διαθέτει μια νέα αρχιτεκτονική, καθώς τόσο εμπρός όσο και πίσω συναντάμε μια διάταξη πέντε συνδέσμων. Προαιρετικά, η γερμανική εταιρεία προσφέρει το πακέτο Dynamic Ride Control (DRC), κεραμικά φρένα, καθώς και ένα σύστημα διεύθυνσης με ακόμα πιο σπορτίφ ρυθμίσεις.
Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι γνώριμη, με τα σπορ καθίσματα, το σπορ πηδάλιο, το οποίο είναι επενδεδυμένο με αλκαντάρα, αλλά πρωτίστως με το Virtual cockpit τη Audi και τα λογότυπα RS σε ουκ ολίγα σημεία της καμπίνας, να δεσπόζουν στο οπτικό και όχι μόνο πεδίο των επιβατών του αυτοκινήτου._Χ.Α.