Την Έκθεση της Ν. Υόρκης επέλεξε η Audi προκειμένου να αποκαλύψει επίσημα την topless εκδοχή του R8.
Όπως είναι φυσικό, η έκδοση Spyder βασίζεται στο νέο R8 Coupe, με τη σημαντικότερη διαφορά να αφορά φυσικά στην απουσία… σταθερής οροφής. Αντ’ αυτής, το νέο R8 Spyder διαθέτει μια μαλακή αναδιπλούμενη, η οποία ανοίγει ή κλείνει σε χρόνο μόλις 20 δλ., ακόμα και όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα που δεν υπερβαίνει τα 50 χλμ./ώρα. Πέραν του σχεδιασμού της, ιδιαίτερη μέριμνα δόθηκε και στον περιορισμό της μάζας της, με τους Γερμανούς να υποστηρίζουν πως το συνολικό της βάρος δεν ξεπερνά τα 44 κιλά.
Συνολικά, το νέο R8 Spyder ζυγίζει «στεγνό» μόλις 1.612 κιλά, αριθμός βελτιωμένος κατά 113 ολόκληρα κιλά σε σχέση με το παρελθόν. Βελτίωση της τάξης του 50% εμφανίζει και η επίδοση του νέου, ανοιχτού R8 στον τομέα της ακαμψίας, κυρίως χάρη στις περαιτέρω ενισχύσεις στις κολώνες Α και στο πλαίσιο του παρπρίζ.
Από πλευράς διαστάσεων, άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως το νέο R8 Spyder είναι κοντύτερο κατά 14 χλστ. σε σχέση με το απελθόν, αλλά και 36 χλστ. πιο φαρδύ.
Σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη, την κίνηση εξακολουθεί να παρέχει ο τοποθετημένος στο κέντρο του Audi Space Frame V10 ατμοσφαιρικός κινητήρας των 5,2 λίτρων της Audi, ο οποίος αποδίδει 540 ίππους. Σύμφωνα με την Audi, για το τυπικό «0-100», το νέο R8 Spyder χρειάζεται μόλις 3,6 δλ. Με άλλα λόγια, μόλις 0,1 δλ. επιπλέον σε σχέση με την κατά πολύ ελαφρύτερη κουπέ έκδοση.
Φυσικά, το «παρών» δίνουν και στο.. ξεσκούφωτο R8 τόσο το γνωστό σύστημα τετρακίνησης, όσο και το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της εταιρείας._X.A.