top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για το νέο Audi Q7

Πιστή στο ραντεβού της, η Audi παρουσιάζει την εντελώς νέα, σημαντικά ελαφρύτερη και ακόμα πιο προηγμένη της ναυαρχίδα στη γκάμα των SUV προτάσεών της.

Πιστή στο ραντεβού της, η Audi παρουσιάζει την εντελώς νέα, σημαντικά ελαφρύτερη και ακόμα πιο προηγμένη της ναυαρχίδα στη γκάμα των SUV προτάσεών της.

Διαβάζοντας το αναλυτικό δελτίου τύπου της γερμανικής εταιρείας που συνοδεύει την πρεμιέρα του νέου Q7, που συνοδεύεται από ένα αρκούντως αποκαλυπτικό φωτογραφικό υλικό, το πρώτο συμπέρασμα που εξάγει κανείς είναι ότι η μεγαλύτερη έμφαση των ανθρώπων της Audi δόθηκε προς την κατεύθυνση δημιουργίας ενός πιο κομψού αυτοκινήτου, μικρότερου σε μέγεθος, αλλά και με αισθητά μικρότερο βάρος σε σχέση με το παρελθόν. Πιο συγκεκριμένα, οι σχεδιαστές, σε συνεργασία με τους μηχανικούς, κατάφεραν να εξοικονομήσουν, ούτε λίγο ούτε πολύ, 325 κιλά(!) στην 3λιτρη έκδοση TDi, με τα 100 κιλά να «αφαιρούνται» από την ανάρτηση, 71 από το πλαίσιο και 24 με τη χρήση αλουμινίου στις πόρτες. Από αλουμίνιο, επίσης, είναι κατασκευασμένα τα εμπρός φτερά, το καπό και η πίσω πόρτα. Από εκεί και πέρα, η τελική ένδειξη της ζυγαριές μειώθηκε χάρη και σε αφανείς αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν σε πολλά επιμέρους τμήματα του οχήματος, όπως λ.χ. στο δάπεδο.

Σε ότι αφορά τις διαστάσεις, το νέο και πιο αεροδυναμικό Q7, που εξακολουθεί να είναι 7θέσιο ζυγίζοντας πλέον 1.950 κιλά, είναι και μικρότερο σε διαστάσεις, με το μήκος, το πλάτος και το μεταξόνιό του να έχουν περιοριστεί κατά 37, 1,5 και 1 εκ. αντίστοιχα. Και όλα αυτά, χωρίς θυσίες στις μεταφορικές δυνατότητες του εσωτερικού του, που προσφέρει 21 χλστ. περισσότερο «αέρα» για τα πόδια των επιβατών του ανάμεσα στις δύο πίσω σειρές καθισμάτων. Ιδιαίτερα εκλεπτυσμένη είναι και η συνολική εικόνα της καμπίνας, με τον «χαμηλό» επιλογέα του κιβωτίου, τον πίνακα οργάνων αλά TT, την οθόνη των 12,3 ιντσών του συστήματος πολυμέσων ΜΜΙ και την μινιμαλιστική κονσόλα να προσδίδουν μια εντελώς διαφορετική, σε σχέση με τα συνηθισμένα, αύρα.

Σε ότι αφορά στους κινητήρες, η Audi επέλεξε δύο 3λιτρα V6 μηχανικά σύνολα, βενζίνης (TFSI) και ντίζελ (TDI), με ισχύ 333 και 272 ίππους που αμφότερα εξασφαλίζουν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο οριακά πάνω από τα 6 δλ. Φυσικά, η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς, μέσω του συστήματος τετρακίνησης Quattro της Audi, με την αρωγή ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων. Αξίζει να προσθέσουμε πως στον προαιρετικό εξοπλισμό, πέραν της αερανάρτησης, η Audiπροσφέρει ένα ολοκαίνουργιο σύστημα τετραδιεύθυνσης, που στρέφει τους πίσω τροχούς σε γωνία έως και 5 μοίρες με φορά που εξαρτάται από τον ταχύτητα κίνησης του αυτοκινήτου (στις χαμηλές ταχύτητες σε αντίθετη φορά με τους εμπρός και στις πιο υψηλές με την ίδια) με στόχο την βελτίωση των οδικών του χαρακτηριστικών σε όλες τις συνθήκες. Τέλος, η Audi επιβεβαίωσε πως το νέο Q7 θα παραχθεί λίαν συντόμως και σε έκδοση e-tron, την πρώτη plug-in υβριδική πρόταση με κινητήρα ντίζελ της εταιρείας, που θα αποδίδει συνδυαστικά 373 ίππους και 700 Nm ροπής._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ