Η γκάμα του Audi Α1 εμπλουτίζεται με την έκδοση Citycarver προσδίδοντας της μία πιο περιπετειώδη αύρα σε σχέση με τις επίσης 5θυρες Sportback.
Η έκδοση Citycarver του Audi A1 δεν είναι παρά ό,τι η Active για το νέο Ford Fiesta – με άλλα λόγια, μία ενδιαφέρουσα παραλλαγή του premium «μικρού» της Audi με crossover χαρακτηριστικά και αμφίεση. Έτσι, εκτός από το αστικό και υπεραστικό ασφάλτινο τερέν, το νέο Α1 Citycarver είναι ικανό να κινηθεί και σε χωμάτινες διαδρομές, παρά το γεγονός ότι η πλατφόρμα στην οποία πατά δεν υποστηρίζει σύστημα τετρακίνησης. Αντ’ αυτής, ο… πολεοδόμος της Audi, όπως αποδίδεται στη γλώσσα μας το προσωνύμιο της έκδοσης, διαθέτει αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 40 χλστ. σε σχέση με την 5θυρη Sportback. Από αυτά, τα 35 χλστ. «αναλώνονται» από την ψηλότερη ανάρτηση, με τα υπόλοιπα 5 χλστ. να προέρχονται από τους μεγαλύτερους τροχούς – από 16 έως και 18 ιντσών.
Προαιρετικά, το νέο Audi A1 Citycarver μπορεί να εφοδιαστεί με το πακέτο Dynamic, το οποίο προσφέρει, πριν από ο,τιδήποτε άλλο, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ σε συνδυασμό με το σύστημα Audi Drive Select, από το οποίο ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ένα από τα τέσσερα προγράμματα λειτουργίας (Auto, Dynamic, Efficiency και Individual). Επίσης, το πακέτο Dynamic προσφέρει κόκκινες δαγκάνες φρένων, τροχούς 18 ιντσών, καθώς και σύστημα που μεταβάλει την ηχητική από το σύστημα εξαγωγής του κινητήρα.
Προς το παρόν, στην επίσημη ενημέρωση που διένειμε σήμερα το γερμανικό εργοστάσιο, δεν γίνεται καμία αναφορά στα κινητήρια σύνολα του νέου Citycarver. Εντούτοις, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, κάτω από το καπό του θα φιλοξενούνται, σε πρώτη τουλάχιστον φάση, τόσο ο 3κύλινδρος 1.000άρης TFSI, όσο και ο αντίστοιχος 4κύλινδρος των 1,5 λίτρων «συνθέτοντας» τις εκδόσεις «30» και «35».
Οπτικά, το νέο Audi A1 Citycarver φέρει μία επιμελώς πιο «αγριεμένη» εκδοχή της μάσκας Singleframe της Audi σε σκουρόχρωμη για την περίσταση απόχρωση, η οποία παραπέμπει σε εκείνη των μοντέλων της οικογένειας Q, ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα και «τόξα» τροχών με πλαστική επένδυση, νέα παρπιέ, δύο αντί για τρεις εισαγωγές αέρα στο τελείωμα του καπό, καθώς και προστατευτικές ποδιές από ανοξείδωτο ατσάλι.
Στο εσωτερικό οι διαφοροποιήσεις σε σχέση με τα Α1 Sportback λάμπουν δια της απουσίας τους, με την premium εικόνα και ποιότητα αλλά και τον ψηφιακό… κόσμο να αποτελούν και εδώ το σημείο αναφοράς. Σε επίπεδο χώρων, το Audi A1 Citycarver δεν έχει επηρεαστεί από τις αλλαγές-προσθήκες εξασφαλίζοντας έναν αποθηκευτικό χώρο στο πίσω μέρος με χωρητικότητα 335 λίτρα.
Αξίζει να τέλος να σημειωθεί πως οι πωλήσεις του αυτοκινήτου θα ξεκινήσουν μέσα στο προσεχές φθινόπωρο._Χ.Α.