top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για το ηλεκτρικό Audi R8 e-tron

Την εμφάνισή του στο περιθώριο του 24ώρου αγώνα αντοχής του Le Mans πραγματοποίησε το R8 e-tron, δίνοντας ξεκάθαρα το στίγμα των προθέσεων της γερμανικής εταιρείας όσον αφορά το μέλλον.

Την εμφάνισή του στο περιθώριο του 24ώρου αγώνα αντοχής του Le Mans πραγματοποίησε το R8 e-tron, δίνοντας ξεκάθαρα το στίγμα των προθέσεων της γερμανικής εταιρείας όσον αφορά το μέλλον.
 
Το ηλεκτροκίνητο R8 e-tron κινείται με τη βοήθεια τεσσάρων ανεξάρτητων ηλεκτροκινητήρων, οι οποίοι συνδέονται σε κάθε έναν από τους τροχούς του οχήματος. Η συνδυασμένη απόδοσή τους, σύμφωνα με την Audi, ανέρχεται στους 313 ίππους, με ακόμα πιο εντυπωσιακή ωστόσο να είναι η διαθέσιμη ροπή στρέψεις, η οποία αγγίζει τα 4.500 Nm, δηλαδή κάτι παραπάνω από 457 χλγμ.! Με βάση τους ισχυρισμούς της γερμανικής φίρμας, το R8 e-tron είναι σε θέση να επιταχύνει το αμάξωμα των 4,43 μ. από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,8 δλ.. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός πως η «εγκατάσταση» των τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων δεν έχει επηρεάσει αρνητικά την κατανομή του βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες (42/58 εμπρός πίσω), ούτε ασφαλώς τις επιλογές των μηχανικών όσον αφορά την ανάρτηση, η οποία αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και τραπεζοειδούς σχήματος συνδέσμους πίσω.

 
Η ενέργεια που παράγεται με την αρωγή των ηλεκτροκινητήρων αποθηκεύεται σε μπαταρίες 230 Volt, η πλήρης φόρτιση των οποίων απαιτεί χρόνο 6-8 ώρες στην περίπτωση που πρόκειται για δίκτυο οικιακής χρήσης. Σε κατάσταση ταχεία φόρτισης, ο χρόνος αυτός μειώνεται στις μόλις 2,5 ώρες.  
 
Η έκδοση παραγωγής του ηλεκτρικού R8 δεν αναμένεται να πραγματοποιηθεί πριν το 2012, σύμφωνα με τα πλάνα των Γερμανών της Audi. Ιδιαίτερα πιθανό επίσης θεωρείται το ενδεχόμενο η παραπάνω τεχνολογία να «μεταμοσχευτεί» όχι μόνο στο R8 αλλά και σε ένα μικρότερο μελλοντικό κουπέ με σπορτίφ χαρακτηριστικά της Audi (λέγε με R4). _X.A.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ