top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για το Ford Kuga

Το ντεμπούτο του επί ευρωπαϊκού εδάφους έκανε στη Γενεύη το νέο Ford Kuga, όντας ανανεωμένο στον τομέα της σχεδίασης, αλλά και στα μηχανικά σύνολα τα οποία στο εξής θα αναλαμβάνουν την κίνησή του.

Το ντεμπούτο του επί ευρωπαϊκού εδάφους έκανε στην Έκθεση της Γενεύης το νέο Ford Kuga, όντας ανανεωμένο στον τομέα της σχεδίασης, αλλά και στα μηχανικά σύνολα που στο εξής θα αναλαμβάνουν την κίνησή του.

Μια πρώτη νύξη αναφορικά με τη μορφή του νέου SUV της Ford την είχαμε από την επίσημη παρουσίαση του Escape, της αμερικάνικης εκδοχής του μοντέλου, που πραγματοποιήθηκε στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού πριν λίγους μόλις μήνες. Σήμερα, όπως ήταν αναμενόμενο, η Fordπαρουσίασε την ευρωπαϊκή version του νέου SUV της, στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης της Γενεύης, με το οποίο φιλοδοξεί να κατακτήσει ένα σημαντικό κομμάτι της εν λόγω αγοράς της γηραιάς ηπείρου. Σχεδιαστικά, το νέο Kuga, το οποίο μοιράζεται το δάπεδο του μικρομεσαίου Focus, υιοθετεί τις γνώριμα «αιχμηρές» γραμμές της εταιρείας αποπνέοντας έντονο δυναμισμό. Σε ότι αφορά τις διαστάσεις του αμαξώματος, το νέο Kuga είναι μεγαλύτερο κατά 100 περίπου χλστ. σε σχέση με τον προκάτοχό του, κίνηση που έχει θετικό αντίκτυπο σε ότι αφορά τις μεταφορικές δυνατότητες στις πίσω θέσεις, τομέα για τον οποίο το συγκεκριμένο μοντέλο είχε δεχθεί αρκετή κριτική στο παρελθόν. Σημαντική καινοτομία σε ότι αφορά στις πίσω θέσεις του αυτοκινήτου αποτελεί η δυνατότητα πλήρους αναδίπλωσής τους μέσω της απλής διαδικασίας του πατήματος ενός διακόπτη. Αναβαθμισμένες είναι επίσης και οι μεταφορικές αρετές του χώρου φόρτωσης, η χωρητικότητα του οποίου έχει αυξηθεί κατά 82 λίτρα αγγίζοντας πλέον τα 442 λίτρα. Μάλιστα, για λόγους ευκολίας, η πίσω πόρτα μπορεί να ανοίξει με έναν ιδιαίτερα έξυπνο και πρωτότυπο ομολογουμένως τρόπο, χωρίς τη χρήση κλειδιού, αρκεί ο επιβάτης του αυτοκινήτου να ενεργοποιήσει με το πόδι του το ηλεκτρονικό «μάτι» που βρίσκεται τοποθετημένο κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα.

Στον τομέα των μηχανικών μερών, τα νέα από το στρατόπεδο της Ford και του νέου Ford Kuga είναι ιδιαίτερα ευχάριστα. Πιο αναλυτικά, κάτω από το εμπρός καπό του αυτοκινήτου συναντάμε τη νέα γενιά υπερτροφοδοτούμενων βενζινοκινητήρων της γενιάς EcoBoost της Ford, και συγκεκριμένα εκείνον των 1,6 λίτρων, που αποδίδει για την περίσταση 150 ίππους. Τη γκάμα συμπληρώνουν ασφαλώς ο πετρελαιοκινητήρας 2.0 TDCi, ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις, με ισχύ 140 ή 163 ίππων. Οι τελευταίοι θα μπορούν προαιρετικά να συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο PowerShift της Ford. Σε ότι έχει να κάνει με τα υπόλοιπα… τμήματα της μετάδοσης, όλα τα παραπάνω μηχανικά σύνολα θα μεταφέρουν την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, ενώ αναβαθμισμένη, σύμφωνα με την Ford, θα είναι ο διαχείριση στην κατανομή της ροπής εμπρός και πίσω, η οποία θα ελέγχεται μέσω της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου 100 φορές το δευτερόλεπτο. Το νέο FordKuga θα είναι και αυτό εφοδιασμένο με το γνωστό σύστημα Torque Vectoring Control, το οποίο φρενάρει στις στροφές τον τροχό με την μικρότερη πρόσφυση παρέχοντας την ίδια στιγμή περισσότερη ισχύ σε εκείνον με τη μεγαλύτερη.

Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως το νέο Kuga θα είναι εφοδιασμένο με μια πλειάδα ηλεκτρονικών συστημάτων, τα οποία αυξάνουν τόσο την άνεση, όσο και την ενεργητική ασφάλειά του. Πιο συγκεκριμένα, από τις αρχές του 2013, οπότε και θα είναι διαθέσιμο στις αγορές της Ευρώπης, το νέο Kuga θα μπορεί να εφοδιαστεί μεταξύ άλλων με τα συστήματα Emergency Assistance, Active Park Assist και Blind Spot Information System.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ