Η Seat προχωρά στο φρεσκάρισμα του Ateca, το οποίο διαθέτει τώρα περισσότερες τεχνολογίες, ανανεωμένο παρουσιαστικό και μία γκάμα κινητήρων με βελτιστοποιημένα χαρακτηριστικά.
Η Seat ανανεώνει στα σημεία το Ateca, ένα μοντέλο που από το 2016 μέχρι και σήμερα έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 300.000 αγοραστών ανά τον κόσμο – μόνο πέρσι η παραγωγή του ξεπέρασε τις 100.000 μονάδες. Για την περίσταση, στόχος του φρεσκαρίσματος είναι η ενδυνάμωση του μοντέλου σε καίριους τομείς, όπως εκείνους που αφορούν στη συνδεσιμότητα, την ασφάλεια και φυσικά τις κινητήριες μονάδες, που τώρα εναρμονίζονται στις σύγχρονες περιβαλλοντικές απαιτήσεις.
Οπτικά, το γνώριμο από το παρελθόν σχεδιαστικό μοτίβο διατηρείται, με τις όποιες πινελιές να εστιάζονται στο ανανεωμένα φωτιστικά σώματα (full LED σε όλες τις εκδόσεις), στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω (ως απόρροια το μήκος του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 18 χλστ. φτάνοντας πλέον στα 4,381 μ.), στη διαφορετική μάσκα, στη νέα θέση του λογοτύπου «Ateca» στην πέμπτη πόρτα (πίσω της ο χώρος αποσκευών διατηρεί τη χωρητικότητα των 510 λίτρων), ενώ νέα είναι τα σχέδια των ζαντών με διάμετρο από 17 έως και 19 ίντσες.
Για όσους αναζητούν κάτι πιο σπορτίφ, οι εκδόσεις FR/FR Sport διαθέτουν έξτρα πινελιές που έχουν ως σημείο αναφοράς το φινίρισμα σε χρώμα Cosmo Grey Matte στους εξωτερικούς καθρέπτες, στις απολήξεις της εξάτμισης και στους προβολείς ομίχλης, ενώ διαφορετική είναι και η σχεδίαση των προφυλακτήρων και της εμπρόσθιας μάσκα. Η γκάμα του μοντέλου περιλαμβάνει πλέον την έκδοση Xperience, η οποία αντικαθιστά την Xcellence, η οποία προτάσσει, χωρίς θυσίες στη χρηστικότητα, ένα πιο περιπετειώδη χαρακτήρα.
Στο εσωτερικό το digital cockpit των 10,25 ιντσών (στάνταρ στις εκδόσεις FR Sport και Experience Lux) έχει τον πρώτο λόγο, ενώ διαφοροποιημένη είναι και η θέση της οθόνης των 8,25 ή 9,2 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Σημαντικές αναβαθμίσεις έχουν γίνει στον τομέα της συνδεσιμότητας, με το προηγμένο infotainment να είναι συμβατό, χάρη στο σύστημα Full Link, με Android Auto και Apple CarPlay. Το «παρών» δίνουν επιπλέον δυνατότητες, όπως οι φωνητικές εντολές, η ασύρματη φόρτιση κινητού και άλλα. «Ενισχυμένος» είναι και ο τομέας της ασφάλειας, καθώς το ανανεωμένο Ateca διαθέτει πλέον συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, όπως τα Predictive Adaptive Cruise Control, Side&Exit Assist, Front Assist, Pro-Crash Assist κ.α.
Η γκάμα των κινητήρων του ανανεωμένου Seat Ateca, το οποίο θα κατασκευάζεται στη μονάδα της ομόσταβλης Skoda στο Kvasiny της Τσεχίας, περιλαμβάνει τρεις μονάδες που καταναλώνουν βενζίνη και μία ντίζελ, η οποία είναι διαθέσιμη σε δύο παραλλαγές. Ο γνωστός 3κύλινδρος 1.000άρης TSI κινητήρας δίνει το «παρών» σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο και απόδοση 110 ίππων, ενώ ο μεγαλύτερος 1.5 TSI των 150 και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Στην κορυφή της γκάμας συναντάμε τον 2λιτρο TSI των 190 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με 4κίνηση και DSG κιβώτιο. Στο στρατόπεδο της πετρελαιοκίνησης, διαθέσιμος είναι ο 2λιτρος TSI, σε εκδόσεις με απόδοση 115 και 150 ίππων (στην πρώτη περίπτωση αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο και στη δεύτερη με χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτόματο DSG ή αυτόματο DSG μαζί με 4κίνηση.