Η ιταλική εταιρεία αποκάλυψε το ανανεωμένο Fiat 500X, το οποίο κινείται μεταξύ άλλων από μία νέα γενιά βενζινοκινητήρων, με 3 ή 4 κυλίνδρους, χωρητικότητα 1.0 ή 1.3 λίτρων και απόδοση 120 ή 150 ίππων, αντίστοιχα.
Το ιταλικό crossover αναβαθμίστηκε, με νέα εμφάνιση, περισσότερη τεχνολογία και μία ολόφρεσκη γκάμα βενζινοκινητήρων, προκειμένου να ικανοποιήσει τις πιο πρόσφατες ανάγκες και απαιτήσεις σ’ ένα ταχέως αναπτυσσόμενο τμήμα της παγκόσμιας αγοράς, στο οποίο το Fiat 500Χ πρωταγωνιστεί όντας σταθερά στο Top 5 των πωλήσεων της κατηγορίας του στην Ευρώπη από το 2016 μέχρι και σήμερα. Οπτικά, μην ψάχνεται για… τρελές διαφορές, καθώς οι Ιταλοί στιλίστες επενέβησαν επιλεκτικά ανασχεδιάζοντας στην έκδοση Urban το σχήμα των εμπρός και πίσω προφυλακτήρων, αλλά και σμιλεύοντας εκείνο των φωτιστικών σωμάτων (full-LED εμπρός, LED πίσω) σε όλες τις εκδόσεις, συμπεριλαμβανομένης και της Cross και City Cross.
Στο εσωτερικό, οι αλλαγές που ξεχωρίζουν αφορούν στο νέο cockpit, όπου δεσπόζει ο ανανεωμένος σε γραφικά πίνακας οργάνων, καθώς και στο νέας σχεδίασης τιμόνι. Από εκεί και πέρα, ενισχυμένος είναι και ο εξοπλισμός ασφάλειας αλλά και εκείνος των ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, ο οποίος περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα «αξεσουάρ» Traffic Sign Recognition, Speed Advisor, Lane Assist, Safety Distance Manager, Autonomous Emergency Brake, Blind Spot Alert και Rear Cross Path Detection. Την ίδια στιγμή το «παρών» δίνει και το νέο σύστημα διασύνδεσης Uconnect 7 HD Libe Stream.
Τα σημαντικότερα ωστόσο νέα, όπως σας είχαμε προϊδεάσει με πρόσφατη ανάρτησή μας (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ), αφορούν στη νέα γενιά κινητήρων βενζίνης Firyfly που φιλοξενείται κάτω από το εμπρός καπό. Πρόκειται για έναν νέο 3κύλινδρο 1.000άρη, ο οποίος αποδίδει 120 ίππους σε συνδυασμό με ροπή της τάξης των 190 Nm καθώς και για έναν 4κύλνδρο 1.300άρη με απόδοση 150 ίππων και ροπή 270 Nm. Όλοι πληρούν τις νέα περιβαλλοντική νόρμα Euro 6d-TEMP διαθέτοντας φίλτρο παρακράτησης σωματιδίων. Όπως αναφέρει στην επίσημη ενημέρωσή της η FCA, οι συγκεκριμένοι κινητήρες έχουν δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες για 60.000 ώρες και σε προσομοιώσεις για πάνω από 70.000 ώρες διανύοντας συνολικά πάνω από 5.000.000 χλμ. Στα ατού των εν λόγω κινητήρων συγκαταλέγεται και το βάρος του, με το μπλοκ του 3κύλινδρου συνόλου να μην ξεπερνά τα 93 μόλις κιλά.
Στη γκάμα του ανανεωμένου 500Χ συναντάμε και τον δοκιμασμένο 1.6 E-Torq των 110 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους εμπρός τροχούς. Σε ότι αφορά τους πετρελαιοκινητήρες, οι επιλογές είναι τρεις: στη βάση συναντάμε τον 1.3 Multijet II των 95 ίππων (200 Nm), αμέσως μετά τον αντίστοιχο 1.600άρη των 120 ίππων (320 Nm) και τέλος τον 2λιτρο Multijet II των 150 ίππων (350 Nm). Ο πρώτος συνδυάζεται με κίνηση στους εμπρός τροχούς και χειροκίνητο κιβώτιο, ο δεύτερος με κίνηση εμπρός και 6άρι κιβώτιο ή DCT και ο «μεγάλος» με τετρακίνηση και το γνωστό αυτόματο «9άρι» κιβώτιο της ιταλικής εταιρείας. Αξίζει να σημειωθεί τέλος πως και οι τρεις πληρούν την προδιαγραφή Euro 6d-TEMP με την αρωγή AdBlue._X.A.