Η γερμανική εταιρεία ρίχνει «φως» στη νέα υπερτροφοδοτούμενη Porsche 911 με τον μαγικό κωδικό «4».
Η μεγάλη είδηση όσον αφορά στη νέα Porsche 911 αφορά, ασφαλώς, στην εγκατάλειψη της φυσικής αναπνοής και sτην υιοθέτηση ενός ολοκαίνουργιου 3λιτρου κινητήρα τούρμπο στις «ταπεινές» εκδόσεις με την ονομασία Carerra. Σήμερα, η Porsche μας αποκαλύπτει τα… μυστικά των εκδόσεων με κίνηση σε όλους τους τροχούς, η οποία συνδυάζεται και με τους τρεις διαθέσιμους τύπους αμαξώματος (Coupe, Cabriolet, Targa) της ελαφρώς αναθεωρημένης σε σχεδίαση οικογένειας «911».
Σε σχέση με τις πισωκίνητες παραλλαγές του μοντέλου, οι νέες Carrera 4/4S και Targa 4/4S διαφοροποιούνται αφενός χάρη στη χαρακτηριστική τρισδιάστατη(!) λωρίδα που ενώνει τα πίσω φωτιστικά σώματα, αφετέρου χάρη στα φαρδύτερα κατά 44 χλστ. πίσω μετατρόχια. Από εκεί και πέρα, η διαφορετική φιλοσοφία του συστήματος μετάδοσης είναι αυτή που κάνει τη… διαφορά, όντας, σύμφωνα με τους ιθύνοντες της Porsche, εντελώς νέα. Με
«καταγωγή» από την 911 Turbo και ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα για τον έλεγχό της, εξασφαλίζει καλύτερη επιτάχυνση σε σχέση με τις πισωκινητες 911 συνδυαζόμενη είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 7 σχέσεων, είτε με το γνωστό PDK κιβώτιο (διπλού συμπλέκτη).
Θυμίζουμε ότι την κίνηση και στις τετρακίνητες παραλλαγές του γερμανικού κουπέ συνεχίζει να προσφέρει ένας υπερτροφοδοτούμενος μπόξερ κινητήρας χωρητικότητας 3,0 λίτρων με απόδοση 370 και 420 ίππους, ο οποίος έρχεται να αντικαταστήσει τους παλαίμαχους ατμοσφαιρικούς κινητήρες των 3,4 και 3,8 λίτρων των εκδόσεων Carrera και Carrera S, αντίστοιχα. Αξίζει να προσθέσουμε πως όλες οι τετρακίνητες 911 διαθέτουν πλέον στο βασικό τους εξοπλισμό τη χαμηλότερη κατά 10 χλστ. ηλεκτρονικά ελεγχόμενη «ενεργητική» ανάρτηση PASM της εταιρείας._X.A.