Σε συνέχεια των 4θυρων και στέισον βάγκον εκδόσεων που παρουσιάστηκαν νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η Mercedes αποκαλύπτει σήμερα τις νέες Ε-Class Coupe και Cabriolet.
Η γερμανική εταιρεία αποκάλυψε σήμερα τις ανανεωμένες, πιο στιλάτες και ακόμα προηγμένες τεχνολογικά E-Class Coupe και E-Class Cabriolet ενδυναμώνοντας, ακριβώς όπως συνέβη και στην περίπτωση των 4θυρων και στέσιον βάγκον παραλλαγών τους στις λίγους μήνες πριν, την παρουσία τους στη αγορά. Σχεδιαστικά, το βασικό μοτίβο παραμένει ως είχε, με τις όποιες οπτικές αναβαθμίσεις να αφορούν κατά κύριο λόγο τη νέα και πιο επίπεδη μάσκα σχήματος Α στο εμπρός μέρος και τα ανασχεδιασμένα φώτα.
Φυσικά, αμφότερες διατηρούν την 3θυρη και 4θεσια διάταξη του εσωτερικού τους, με την Cabriolet να εξακολουθεί να κοσμείται με μαλακή, ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή. Στο εσωτερικό οι βελτιώσεις σε υλικά και φινίρισμα είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς, ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στις τεχνολογίες υποβοήθησης της οδήγησης. Πέραν αυτών, οι νέες E-Class Coupe και E-Class Cabriolet εξοπλίζονται πλέον με το γνωστό σύστημα πολυμέσων MBUX του Γερμανού κατασκευαστή.
Εδώ, το όλο πακέτο περιλαμβάνει δύο οθόνες των 10,25 ιντσών, ενώ προαιρετικά διατίθενται δύο διαφορετικές παραλλαγές τους με διαγώνιο 12,3 ιντσών. Από εκεί και πέρα, το «παρών» στις νέες E-Class Coupe και E-Class Cabriolet δίνει και το νέο «αισθαντικό» τιμόνι της Mercedes-Benz, το οποίο διαθέτει δύο σένσορες που αντιλαμβάνεται ακόμα και το παραμικρό άγγιγμα του χεριών του οδηγού στη στεφάνη του – λειτουργία που σχετίζεται με την κίνηση των αυτοκινήτων σε καθεστώς ημιαυτόνομης οδήγησης.
Η γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων των νέων E-Class Coupe και E-Class Cabriolet περιλαμβάνει δύο κινητήρες ντίζελ και δύο βενζίνης με χωρητικότητα από 2,0 έως και 3,0 λίτρα – οι τελευταίοι συνδυάζονται με 48βολτο mild hybrid σύστημα κίνησης, το οποίο αποτελείται από γεννήτρια/μίζα, η οποία είναι συνδεδεμένη με το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο εξασφαλίζοντας έξτρα ισχύ και ροπή, έως 16 kW και 250 Nm. Πιο συγκεκριμένα, η E 200 τροφοδοτείται από έναν 2λιτρο και 4κύλινδρο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 197 ίππους και 320 Nm ροπής (το EQ Boost προσφέρει 14 επιπλέον ίππους και 150 Nm), ενώ η κορυφαία Ε 53, η οποία συνδυάζεται με τετρακίνηση από έναν 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα βενζίνης με απόδοση 435 ίππων και 520 Nm – το 48βολοτο σύστημα προσφέρει επιπλέον 16 ίππους και 250 Nm.
Η γκάμα των πετρελαιοκινητήρων περιλαμβάνει τις εκδόσεις E 220 d (με ή χωρίς τετρακίνηση) και Ε 400 d 4Matic, με την πρώτη να τροφοδοτείται από έναν 4κύλινδρο κινητήρα με χωρητικότητα 1.950 κ.εκ., μέγιστη ισχύ 194 ίππων και ροπή 400 Nm και τη δεύτερη από έναν 3λιτρο με 6 κυλίνδρους εν σειρά – εδώ η μέγιστη ισχύς διαμορφώνεται στους 340 ίππους και η ροπή στα 700 Nm. Αργότερα μέσα στο τρέχον έτους, η γερμανική εταιρεία θα εμπλουτίσει τη γκάμα με επιπλέον εκδόσεις, όπως είναι για παράδειγμα η βενζινοκίνητη Ε 450.