Υλικό για όνειρα, και μάλιστα topless, με την ιταλική εταιρεία από τη Sant’Agata να παρουσιάζει σήμερα την πισωκίνητη έκδοση της Huracan ΕVΟ Spyder.
Σε σχέση με την τετρακίνητη εκδοχή του ξεσκούφωτου σπορ μοντέλου από τη Sant’Agata της Ιταλίας, η εν λόγω παραλλαγή της Huracan EVO φέρει μικρές, πλην όμως χαρακτηριστικές, πινελιές διαφοροποίησης σε καίρια μέρη των εξωτερικών της επιφανειών. Με πρώτο και καλύτερο, το νέο εμπρός splitter, ενώ σε ανάλογο τόνο κινούνται και τα διαφορετικά κάθετα πτερύγια που βρίσκονται εντός των μεγαλύτερων εμπρόσθιων εισαγωγών αέρα. Από εκεί και πέρα, στο πίσω μέρος το φινίρισμα του προφυλακτήρα είναι νέο, ενώ ανασχεδιασμένος, για λόγους αεροδυναμικής, είναι και ο πίσω διαχύτης.
Η μαλακή αναδιπλούμενη οροφή της νέας Lamborghini Huracan EVO Spyder RWD είναι διαθέσιμη σε διάφορους χρωματισμούς και μπορεί να «κρυφτεί» μέσα σε χρόνο 17 μόλις δευτερολέπτων, ακόμα και στην περίπτωση που το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητες που δεν υπερβαίνουν τα 50 χλμ./ώρα. Το «παρών» δίνουν τόσο δύο αποσπώμενα αλεξινέμια αριστερά και δεξιά, όσο και ένα κεντρικό, η λειτουργία του οποίου πραγματοποιείται ηλεκτρονικά με το πάτημα ενός κουμπιού.
Το πλαίσιο της Huracan EVO Spyder RWD δεν διαφοροποιείται από εκείνο της τετρακίνητης αδελφής της αποτελούμενο από ελαφριά υλικά, όπως το carbon και το αλουμίνιο. Σύμφωνα με τους Ιταλούς, το συνολικό βάρος του αμαξώματος, χωρίς υγρά, είναι 1.509 κιλά, ενώ η κατανομή των μαζών ανάμεσα στον εμπρός και πίσω άξονα ακολουθεί την αναλογία 40/60. Το ξεσκούφωτο μοντέλο των Ιταλών διατηρεί την ανάρτηση (με «παθητικά» για την περίσταση αμορτισέρ ή προαιρετικά με τα ηλεκτρομαγνητικής ροής MagneRide) με τα διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω «πατώντας» σε 19άρες ζάντες (οι 20άρες είναι έξτρα) και ελαστικά PZero της Pirelli, εμπρός και πίσω, με διαστάσεις 245/35 και 305/35. Τα δε φρένα (ατσάλινοι δίσκοι), τα οποία ακινητοποιούν το όχημα από τα 100 χλμ./ώρα σε 32,2 μ., έχουν διάμετρο 365 και 356 χλστ., αντίστοιχα, ενώ προαιρετικά διατίθεται και κεραμικοί δίσκοι.
Η καρδιά του αυτοκινήτου δεν είναι άλλη από τον αειθαλή, V10 ατμοσφαιρικό κινητήρα των 5.403 κ.εκ. της Lamborghini, ο οποίος διαθέτει περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών αποδίδοντας 610 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και ροπή 560 Nm στις 6.500 σ.α.λ. – έτσι η αναλογία κιλών ανά ίππο διαμορφώνεται στο 2,47. Συνδυάζεται δε με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 και 200 χλμ./ώρα σε χρόνο 3,5 και 9,6 δλ., αντίστοιχα. Η δε τελική ταχύτητα φτάνει τα 324 χλμ./ώρα, η μέση κατανάλωση σχεδόν τα 14 λιτ./100 χλμ. και η μέση εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα τα 335 gr/χλμ.
Από εκεί και πέρα, η Lamborghini δηλώνει πως το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης Performance Traction Control System (P-TCS) έχει ρυθμιστεί ειδικά για τις περιστάσεις ούτως ώστε να εξασφαλίζει βέλτιστη λειτουργία σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Ο οδηγός, μέσω του διακόπτη Anima που βρίσκεται στο τιμόνι, μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα Strada, το οποίο παρέχει ισορροπημένα χαρακτηριστικά, το Sport, όπου το σπινάρισμα των τροχών και η υπερστροφή επιτρέπονται μέχρι ένα συγκεκριμένο όριο ή τέλος το Corsa, το οποίο… απελευθερώνει τον οδηγό χαρίζοντας τους μια γνήσια σπορ συμπεριφορά.