X
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για την έκδοση RS της Porsche 911 GT3!

Ένα μοναδικό στο είδος του σπορ μοντέλο που ισορροπεί επιδέξια ανάμεσα στα αυτοκίνητα δρόμου και τα καθαρόαιμα τετράτροχα πίστας.

Ένα μοναδικό στο είδος του σπορ μοντέλο που ισορροπεί επιδέξια ανάμεσα στα αυτοκίνητα δρόμου και τα καθαρόαιμα τετράτροχα πίστας.

Ενσωματώνοντας την κορυφαία τεχνογνωσία της από τη συμμετοχή της σε πάσης φύσεως αγωνιστικές δραστηριότητες, η Porsche «έφερε» στη Γενεύη την κορυφαία έκδοση της GT3. Η ίδια η εταιρεία την χαρακτηρίζει ως «το απόλυτο αυτοκίνητο πίστας για καθημερινή χρήση» και εμείς από τη μεριά μας, μελετώντας τον… χαρακτήρα της, δεν έχουμε κανέναν απολύτως λόγο να διαφωνήσουμε. Εξωτερικά, η… πρόκληση φαίνεται να ενσωματώνεται ιδανικά στο σχεδιαστικό DNΑ της νέας GT3 RS, με την τεράστια, σταθερή και πλήρως ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή, τα εμπρός splitters, τα τροποποιημένα εμπρός φτερά με τους καλοσχεδιασμένους αεραγωγούς που «εκτονώνουν» τον αέρα που περνά στους τροχούς αυξάνοντας έτσι την αρνητική άντωση, αλλά και την διαφορετική οροφή, η οποία, όπως και το εμπρός καπό, είναι κατασκευασμένα από μαγνήσιο, να δίνουν με τον πλέον γλαφυρό τρόπο το στίγμα της κατασκευής. Από εκεί και πέρα, η υιοθέτηση του πλαισίου της 911 Turbo αλλά και η εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων έχει επιφέρει μια μικρή, πλην όμως αισθητή μείωση στο συνολικό βάρος σε σχέση με την «απλή» GT3 (βλ. 10 κιλά), που αγγίζει τα 1.420 κιλά.

Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι ανάλογα… πολεμική. Τα καθίσματα τύπου μπάκετ είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα και προέρχονται απευθείας από την 918 Spyder, ενώ στάνταρ είναι και ο προστατευτικός κλωβός ασφαλείας (roll cage) πίσω ακριβώς από τις πλάτες των επιβατών. Επιπρόσθετα, η Porsche έχει προνοήσει ώστε η σχεδόν αγωνιστική GT3 RS να διαθέτει υποδομή για τοποθέτηση κεντρικού διακόπτη που να «κόβει» το ρεύμα σε περίπτωση ανάγκης, σύστημα πυρόσβεσης καθώς και ζωνών ασφαλείας έξι σημείων.

Από εκεί και πέρα, βέβαια, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στις επιλογές των ανθρώπων της Porsche σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου. Και πάνω απ΄ όλα στον κινητήρα, ο οποίος είναι ατμοσφαιρικός, 4λιτρος, «επίπεδος», με τα ζεύγη των 6 αντικριστών κυλίνδρων του, να καταφέρνουν να αποδίδουν, σε συνδυασμό με το γνωστό 7τάχυτο PDK κιβώτιο, 500 ίππους και 460 Nm ροπής. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, το εν λόγω διαμάντι καταφέρνει να επιταχύνει τη νέα GT3 RS από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 3,3 δλ., ενώ για τα διπλάσια, ο χρόνος δεν υπερβαίνει τα 10,9 δλ. Θέλοντας να εξιτάρουν ακόμα περισσότερο τους οπαδούς του είδους, οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας ανακοίνωσαν στο περιθώριο της Έκθεσης της Γενεύης πως η νέα 911 GT3 RS «γυρνά» στην Πράσινη Κόλαση του Νίρμπουργκρινγκ στον εκπληκτοκό χρόνο των μόλις 7 λεπτών και 20 δλ.!_Χ.Α.


Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!