Η υβριδική έκδοση της Porsche Cayenne χρησιμοποιεί την τεχνολογική κληρονομία της αντίστοιχης παραλλαγής της Panamera.
Για την περίσταση, οι ιθύνοντες της Porsche δεν χρησιμοποίησαν τον πιο «φρέσκο» V6 βενζινοκινητήρα των 2,9 λίτρων της γκάμας τους, αλλά τον αντίστοιχο 3λιτρο, ο οποίος συνδυάζεται μ’ έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος συνεισφέρει στο όλο πακέτο με 136 ίππους. Η ισχύς του θερμικού κινητήρα ανέρχεται στους 340 ίππους, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 462 και τη ροπή στα 700 Nm. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που η γερμανική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα, η τελική ταχύτητα της νέας Cayenne E–Hybrid ανέρχεται στα 253 χλμ./ώρα, με την επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε μόλις 5,3 δλ.
Διαβάστε επίσης: Η Porsche μας «δείχνει» την υβριδική έκδοσης της νέας Cayenne (+video)
Με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα και με ταχύτητες που δεν υπερβαίνουν τα 135 χλμ./ώρα, η υβριδική εκδοχή του μοντέλου μπορεί να διανύσει μέγιστη απόσταση 44 χλμ., ενώ με την αρωγή και των δύο μονάδων του οι μέσες απαιτήσεις βενζίνης ορίζονται, σύμφωνα με κύκλο New European Driving Cycle, στα 3,4-3,2 λίτ./100 χλμ. με την ενέργεια που καταναλώνουν οι μπαταρίες να κυμαίνεται στις 20,9-20,6 kWh/100 χλμ. Οι δε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ορίζονται στα 78-72 gr/χλμ. Αξίζει να σημειωθεί πως η χωρητικότητα των υδρόψυκτων συσσωρευτών ενέργειας (ιόντων λθίου) με τα 13 πρισματικά «κελιά» που συνοδεύουν το όλο «πακέτο» έχει αυξηθεί για την περίσταση από 10,8 σε 14,1 kWh. Για τη φόρτισή τους μέσω δικτύου 230V απαιτούνται συνολικά 7,8 ώρες, ενώ με τον προαιρετικό on-board ταχυφορτιστή στις 2,3 ώρες.
Για τη μετάδοση της νέας Cayenne E-Hybrid, η Porsche επιστράτευσε τις υπηρεσίες μιας ανανεωνόμενης εκδοχής του γνωστού Tiptronic S κιβωτίου της, το οποίο συνεργάζεται μ΄έναν ηλεκτρομηχανικό συμπλέκτη για την εμπλοκή/απεμπλοκή του ηλεκτρικού «σκέλους» των μονάδων κίνησης. Από εκεί και πέρα, η υβριδική εκδοχή του γερμανικού SUV επωφελείται όλων των γνωστών καλουδιών που είδαμε στις υπόλοιπες εκδόσεις, όπως είναι για παράδειγμα «ενεργές» αναρτήσεις Porsche Active Suspension Management. Για πρώτη φορά σε μοντέλο της Porsche, διαθέσιμο είναι ένα έγχρωμο head-up display, καθώς και το σύστημα Porsche InnoDrive, που αποτελείται από προσαρμοζόμενο cruise control, καθίσματα που κάνουν… μασάζ, θερμαινόμενο εμπρός παρμπρίζ και τροχούς 22 ιντσών._Χ.Α.