top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για τη νέα Porsche Cayenne Coupe

Η γερμανική εταιρεία το είχε προαναγγείλει εδώ και καιρό και τώρα η έκδοση Coupe του δεύτερου πιο δημοφιλούς μοντέλου της γκάμας Porsche είναι πλέον γεγονός.

Η Porsche «προσχωρεί» και αυτή με τη σειρά της στην κατηγορία των SUV μοντέλων με κουπέ χαρακτηριστικά παρουσιάζοντας και επίσημα πλέον προ ολίγων λεπτών την αντίστοιχη έκδοση της Cayenne – ενός μοντέλου που δεν πρέπει να ξεχνάμε πως κατάφερε να αναστρέψει τους «γκρίζους» οικονομικούς δείκτης της γερμανικής εταιρείας σε χαλεπούς για την ίδια καιρούς αποτελώντας σήμερα, μαζί με την Macan, το best seller δίδυμο της γκάμας.

Σε σχέση με τις «κλασσικές» Cayenne, η Coupe διαφοροποιείται σχεδιαστικά – που αλλού; – στο πίσω μέρος, με την ουρά της να θυμίζει fastback μοντέλα της αγοράς. Η οροφή είναι χαμηλότερη κατά 20 χλστ., ενώ διαφορετική είναι η κλίση του κολώνων Α και κατ’ επέκταση του εμπρόσθιου παρπρίζ. Ανασχεδιασμένες, σύμφωνα με τους Γερμανούς, είναι οι πίσω πόρτες, καθώς και τα αντίστοιχα φτερά, στοιχεία που έχουν φαρδύνει τους «ώμους» του αυτοκινήτου κατά 18 χλστ. Μία ακόμα αλλαγή εντοπίζεται στη θέση της πινακίδας κυκλοφορίας στο πίσω μέρος, η οποία είναι ενσωματωμένη χαμηλά στον αντίστοιχο προφυλακτήρα.

Ως μέρος του πακέτου Porsche Active Aerodynamics (PAA), η νέα Cayenne Coupe εξοπλίζεται με ένα ενεργό πίσω σπόιλερ που είναι ενσωματωμένο στην άκρη της αντίστοιχης πόρτας, ενώ ένα ακόμα, αλλά «σταθερό» βοήθημα, υπάρχει στην κορυφή της. Το ενεργό σπόιλερ εκτείνεται κατά 130 χλστ. σε ταχύτητες άνω των 90 χλμ./ώρα αυξάνοντας την κάθετα παραγόμενη δύναμη στον πίσω άξονα του αυτοκινήτου. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό της νέας Cayenne Coupe είναι η πανοραμική γυάλινη οροφή συνολικής επιφάνειας 2,16 τ.μ., η οποία είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Προαιρετικά υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας μιας οροφής παρόμοιας σε υλικά, σχεδίαση και στιλ με εκείνης της 911 GT2 RS.

Στο 4θέσιας διάταξης εσωτερικό της νέας Cayenne Coupe οι διαφοροποιήσεις εντοπίζονται στο πίσω μέρος με τους αντίστοιχους επιβάτες να κάθονται πιο χαμηλά κατά 20 χλστ. Ο δε χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 625 λίτρα ή 1.540 με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, τιμές μικρότερες κατά 140 και 170 λίτρα αντίστοιχα σε σχέση με την «απλή» Cayenne. Σε αντίθεση, για την έκδοση Turbo, οι χωροταξικές δυνατότητες είναι κατά τι μικρότερες (600 και 1.510 λίτρα). Από εκεί και πέρα, ο υπόλοιπος εσωτερικός διάκοσμος είναι πανομοιότυπος με εκείνον της Cayenne, με ό,τι θετικό αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο εικόνας και επιπέδων εξοπλισμού – τρία στο σύνολο.

Από το λανσάρισμα του μοντέλου δύο θα είναι τα διαθέσιμα κινητήρια σύνολα βενζίνης – ούτε λόγος για ντίζελ, βέβαια. Το πρώτο είναι ένα 3λιτρο και 6κύλινδρο μηχανικό σύνολο που αποδίδει 340 ίππους και 450 Nm ροπής. Για το «0-100» η συγκεκριμένη έκδοση απαιτεί με την αρωγή του Sport Chrono Package μόλις 6,0 δλ. με την τελική να ανέρχεται στα 243 χλμ./ώρα. Η δεύτερη έκδοση της σειράς είναι η Turbo, η οποία παίρνει κίνηση από έναν 4λιτρο V8 κινητήρα με απόδοση 550 ίππων και 770 Nm. Εδώ, το τυπικό σπριντ μέχρι τα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 3,9 δλ. με την… ελεύθερη τελική να φτάνει τα 286 χλμ./ώρα._Χ.Α.  

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ