top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για τη νέα Lamborghini Aventador S

Τετραδιεύθυνση, τετρακίνηση, 740 ίπποι και πιο επιθετικό παρουσιαστικό για την κορυφαία πρόταση από τη Σάντ’ Άγκατα της Ιταλίας, που ανανεώνεται ύστερα από έξι χρόνια παρουσίας στο προσκήνιο των εξωτικών κατασκευών.

Μπορεί οι Ιταλοί να αναφέρουν στο επίσημο δελτίο Τύπου που εξέδωσαν πως πρόκειται για τη «νέα γενιά Aventador», επί της ουσίας όμως πρόκειται για μια «ενδιάμεση» έκδοση πριν την ολική αντικατάστασή του μοντέλου που… ηγείται της εξωτικής ιταλικής γκάμας. Σχεδιαστικά, χωρίς να απαρνιέται τις γνώριμες γωνιώδεις φόρμες, η νέα Aventador S, όπως πλέον αποκαλείται, ξεχωρίζει για το πιο επιθετικό εμπρός μέρος, το οποίο παράγει, σύμφωνα με την Lamborghini, μεγαλύτερη κατά 130% κάθετη δύναμη, το μεγαλύτερο splitter, το νέο διαχύτη πίσω, τις τριπλές απολήξεις της εξάτμισης στο κέντρο, αλλά και τη ρυθμιζόμενη σε τρεις θέσεις πίσω αεροτομή, που με τη σειρά της ενισχύει κατά 50% την κάθετη δύναμη που ασκεί ο αέρας. Στη «χαμηλότερη» δε θέση της, η αεροδυναμική αντίσταση που προβάλλει στις υψηλές ταχύτητες είναι κατά 400% μικρότερη.

Επεμβάσεις έχει δεχθεί και το εσωτερικό, φυσικά, στο οποίο κυριαρχεί η νέα TFT οθόνη αλλά και πολλές ακόμα «επεμβάσεις» στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα.

Από εκεί και πέρα, πίσω από την πλάτη των επιβατών εξακολουθεί να «ζει» ο γνωστός ατμοσφαιρικός V12 των 6,5 λίτρων της Lamborghini, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 40 επιπλέον ίππους απ’ ότι στο πρόσφατο παρελθόν. Με αυξημένο στις 8.500 σ.α.λ. όριο περιστροφής, ελαφρύτερη κατά 20% πολλαπλή εξαγωγής και με νέα ρύθμιση στο σύστημα μεταβλητού χρονισμού, ο εύηχος κινητήρας των Ιταλών αποδίδει τώρα 740 ίππους σε συνδυασμό με ροπή της τάξης των 690 Nm. Όλα τα παραπάνω προσφέρουν στη νέα Aventador S, η οποία ζυγίζει χωρίς υγρά 1.575 κιλά, επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 2,9 δλ. και τελική ταχύτητα 350 χλμ./ώρα.

Για πρώτη φορά, η κορυφαία πρόταση των Ιταλών της Lamborghini υιοθετεί ένα σοφιστικέ σύστημα τετραδιεύθυνσης, το οποίο αυξάνει τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες βελτιώνοντας συγχρόνως την ευελιξία στις χαμηλές. Από εκεί και πέρα, οι μηχανικοί έχουν βάλει το… χέρι τους και στις αναρτήσεις, οι οποίες διαθέτουν διαφορετικές ρυθμίσεις λαμβάνονας υπόψη τους την «παρουσία» του συστήματος τετραδιεύθυνσης. Και φυσικά, της τετρακίνησης, που παραμένει και στην νέα Aventador S το σήμα κατατεθέν, έχοντας μάλιστα τη δυνατότητα στο πρόγραμμα Sport να μεταφέρει στους πίσω τροχούς έως και το 90% της ροπής του V12. Επίσης, καλιμπραρισμένο εκ νέου είναι και το σύστημα ευστάθειας. Στους υπόλοιπους τομείς, ξεχωρίζουν τα κεραμικά φρένα, που είναι στάνταρ, τα ειδικά εξελιγμένα για τη νέα «S» ελαστικά P Zero της Pirelli._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ