Μετά την αποκάλυψη της κορυφαίας έκδοσης ZR1 της Corvette σε έκδοση κουπέ, είναι η σειρά της ανοιχτής να συγκεντρώσει πάνω της τα φλας της δημοσιότητας.
Η Chevrolet επέλεξε πριν δύο μόλις εβδομάδες το Dubai προκειμένου να παρουσιάσει για πρώτη φόρα τη νέα Corvette ZR1, την κορυφαία έκδοση του δημοφιλούς στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού –και όχι μόνο- κουπέ της. Σημείο αναφοράς σε αυτή αποτελεί, όπως και στην περίπτωση της Convertible που αποκαλύφθηκε σήμερα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Λ. Άντζελες, ο κινητήρας που φιλοξενείται κάτω από το μακρύ εμπρός καπό, ο οποίος δεν είναι άλλος από τον LT5 V8 των 6,2 λίτρων της GM, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 755 ίππους στις 6.300 σ.α.λ. και ροπή 969 Nm στις 4.400 σ.α.λ. με την αρωγή μηχανικού υπερτροφοδότη αλλά και μιας πλειάδας αλλαγών στο στρόφαλο και τα ηλεκτρονικά που τον διαχειρίζονται. Για πρώτη φορά, μάλιστα, προσφέρεται στους δυνητικούς αγοραστές του μοντέλου η δυνατότητα συνδυασμού του 8κύλινδρου αυτού θηρίου με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, πέραν ενός μηχανικού με 7 σχέσεις.
Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι για τις αναμενόμενα πιο υψηλές ανάγκες ψύξης του V8, οι αμερικανοί έχουν προσθέσει τέσσερα επιπλέον ψυγεία(!) με αποτέλεσμα ο συνολικός αριθμός των εναλλακτών θερμότητας, όπως χαρακτηριστικά επισημαίνεται στο επίσημο δελτίο Τύπου των αμερικανών της GM, να ανέρχεται στα 13. Πέραν των συστημάτων μετάδοσης, επιλογή υπάρχει και στα «αεροδυναμικά πακέτα», καθώς όσοι ορέγονται τη νέα ZR1 μπορούν να διαλέξουν το Low Wing ή το High Wing κουστούμι. Με το πρώτο, η κάθετη δύναμη που παράγεται είναι αυξημένη κατά 70% σε σχέση με την Z06, ενώ την ίδια στιγμή η τελική ταχύτητα της πιο γρήγορης Corvette που έχει κατασκευαστεί ποτέ φτάνει τα 338 χλμ./ώρα. Αν πάλι προτεραιότητά σας είναι το… κυνήγι των δεκάτων του δευτερολέπτου μέσα στην πίστα, τότε η ιδανική επιλογή είναι το πακέτο High Wing, το οποίο εξασφαλίζει 60% μεγαλύτερη κάθετη δύναμη σε σχέση με την Z06 που εφοδιάζεται με το Z07 Performance Package.
Σε ότι αφορά στην άρτι παρουσιασθείσα έκδοση Convertible, η αμερικάνικη εταιρεία στέκεται στην μαλακή αναδιπλουμένη οροφή, η οποία ανοίξει και κλείνει με τη βοήθεια του κατάλληλου μηχανισμού ακόμα και όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα 50 χλμ./ώρα, καθώς και στα επιπλέον 27 κιλά που ζυγίζει το σύνολο της κατασκευής σε σχέση με την κλειστή παραλλαγή του. Από εκεί και πέρα, σε ότι αφορά στις επιδόσεις της ξεσκούφωτη εκδοχής, η Chevrolet δεν ανακοινώνει… ξεκάθαρα στοιχεία αναφέροντας χαρακτηριστικά πως για την επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 96 χλμ./ώρα απαιτούνται κάτω από 3 δλ., με το «400άρι» να ολοκληρώνεται στα «ψηλά» 10άρια. Η τελική της ωστόσο είναι πιο… σαφής αγγίζοντας τη διόλου εντυπωσιακή τιμή των 341 χλμ./ώρα. Άξια αναφοράς επίσης είναι και τα τέσσερα προγράμματα που αφορούν στα δαιφορετικά dB αλλά και τη διαφορετική χροιά του συστήματος εξααγωγής, τα οποία ειναι τα Stealth, Tour, Sport και Track._Χ.Α.