Μετά την αντίστοιχη έκδοση της Μ4 σειρά έχει η M3 -η 4θυρη με άλλα λόγια παραλλαγή του κορυφαίου μοντέλου της Σειράς 3 που φέρει την υπογραφή του M Division- που κοσμείται και αυτή πλέον από το… διεγερτικό διακριτικό «CS».
Όπως ανακοινώθηκε, η νέα BMW M3 CS, η οποία τοποθετείται ένα σκαλί πιο πάνω από την «απλή» Μ3 Competition Package, θα κατασκευαστεί από τον προσεχή Μάρτιο και εξής σε περίπου 1.200 αντίτυπα αποτελώντας την πιο απολαυστική (προς το παρόν!) έκδοση του Βαυαρικού σεντάν. Για την περίσταση, ο 3λιτρος straight-six biturbo κινητήρας που φιλοξενείται κάτω από το φουσκωμένο εμπρός καπό αποδίδει 460 ίππους (10 επιπλέον σε σχέση με τον αντίστοιχο της Competition Package) και ροπή 600 Nm σε συνδυασμό τόσο μ’ ένα νέο, πιο σπορτίφ σε χροιά σύστημα εξαγωγής, όσο και με το γνωστό και μη εξαιρετέο «διπλόδισκο» M DCT κιβώτιο των 7 σχέσεων της γερμανικής εταιρείας. Το αποτέλεσμα είναι το «0-100» να ολοκληρώνεται τώρα σε μόλις 3,9 δλ., ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 χλμ./ώρα.
Η νέα BMW M3 CS προσφέρεται στάνταρ με carbon δίσκους, τροχούς 19 και 20 ιντσών εμπρός/πίσω, σε συνδυασμό με ημι-σλίκ ελαστικά Pilot Sport Cup 2 της Michelin που είναι απολύτως… νόμιμα για χρήση σε δημόσιο δρόμο, ενώ εκ των ουκ άνευ είναι και η Adaptive M ανάρτηση του M Division, η οποία διαθέτει για την περίσταση νέο λογισμικό διαχείρισης (σ.σ.: διαφορετική είναι και η γεωμετρία των μηχανικών τμημάτων της, τα οποία αποτελούν με τη σειρά τους μια ακόμα κληρονομιά από την Competition Package). Επεμβάσεις με έμφαση την τόνωση του σπορ χαρακτήρα της έκδοσης CS έγιναν επίσης και στις ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου του ηλεκτρομηχανικού συστήματος διεύθυνσης, του DSC, που φυσικά περιλαμβάνει το πρόγραμμα M Dynamic, καθώς και εκείνης του σοφιστικέ μπλοκέ διαφορικού, Active M Differential.
Από εκεί και πέρα, εξωτερικά σημεία αναφοράς της έκδοσης CS είναι η νέα αεροτομή, ο διαχύτης αέρα στο πίσω μέρος, το εμπρός καπό και η οροφή που είναι κατασκευασμένα εξ ολοκλήρου από carbon, ενώ στην καμπίνα κυριαρχεί η επένδυση αλκαντάρα σε πηδάλιο και ταμπλό, καθώς και οι δερμάτινες, δύο τόνων επενδύσεις στα καθίσματα εμπρός και πίσω. Φυσικά, ο εξοπλισμός… άνεσης είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικός και σε αυτή τη Μ3, καθώς στάνταρ είναι μεταξύ άλλων τόσο ο αυτόματος κλιματισμός και το Navigation Professional, όσο και ένα κορυφαίο ηχοσύνολο της Harman Kardon._Χ.Α.