Απλά, το ταχύτερο «ξεσκούφωτο» μοντέλο μαζικής παραγωγής της βρετανικής εταιρείας από το Gaydon.
Η έκδοση Volante (κάμπριο, δηλαδή) της Aston Martin DBS Superleggera έχει τη δυνατότητα να επιτύχει τελική ταχύτητα 340 χλμ./ώρα, ακριβώς όπως και η κουπέ έκδοση. Σύμφωνα με τους Βρετανούς, η μαλακή αναδιπλούμενη οροφή του αυτοκινήτου είναι η πιο προηγμένη σε σχέση με ο,τιδήποτε… σχετικό έχουν κατασκευάσει ποτέ διαθέτοντας ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά οκτώ στο σύνολο μονωτικά στρώματα. Όσα είναι και τα χρώματα στα οποία διατίθεται. Το άνοιγμα δε και το κλείσιμό τους ολοκληρώνεται σε μόλις 14 δλ., με το μηχανισμό να έχει υποβληθεί σε περισσότερους από 100.000 κύκλους δοκιμών στις πιο ακραίες κλιματολογικές συνθήκες – από την έρημα της Νεβάδα έως και τον Αρκτικό Κύκλο.
Το βάρος του αυτοκινήτου σε σχέση με την κουπέ έκδοση είναι κατά 170 κιλά υψηλότερο φτάνοντας για την περίσταση στα 1.863 κιλά. Όχι ότι αυτό αποτελεί πρόβλημα, μιας και την κίνηση στην εντυπωσιακή οπτικά DBS Superleggera Volante προσφέρει ένας V12 κινητήρας με δύο τουρμπο, 12 κυλίνδρους σε διάταξη V και χωρητικότητα 5,2 λίτρα, ο οποίος αποδίδει 715 ίππους και ροπή 900 Nm. Τιμές που εξασφαλίζουν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 3,6 δλ. Ο κινητήρας συνεργάζεται κατ’ αποκλειστικότητα με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων που έχει εξελιχθεί από την ZF.
Θυμίζουμε πως η νέα Aston Martin DBS Superleggera – και τώρα και η Volante – αποτελούν μέρος της επερχόμενης επέλασης της βρετανικής εταιρείας, η οποία θα έχει ως συνέχεια την πρεμιέρα ενός νέου SUV μοντέλου, γνωστού ως πρωτότυπο με την ονομασία DBX,, δύο μοντέλων της οικογένειας Lagonda καθώς και ενός πολυτελούς Sport Utility Vehicle το 2021, το οποίο θα τοποθετείται στην κατηγορία της Bentlay Bentayga. Στην κορυφή των επερχόμενων νέων δημιουργιών των Βρετανών, ένα κλικ πιο κάτω από την Valkyrie, θα βρίσκεται ένα κεντρομήχανο σπορ κουπέ, που θα κληθεί να αντιπαρατεθεί στην αρένα του είδους απέναντι στις McLaren 720S και Ferrari 488 GTB._Χ.Α.