X
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για τα νέα Ibiza FR και Leon Cupra

Όπως συνηθίζει, τα εγχώρια ισπανικά εδάφη επέλεξε η Seat προκειμένου να παρουσιάσει και επίσημα τα νέα Ibiza FR και Leon Cupra.

Φυσικά, το ενδιαφέρον στην Έκθεση της Βαρκελώνης επικεντρώνεται στο μικρότερο μοντέλο εκ των δύο, το οποίο φιλοξενεί κάτω από το εμπρός καπό του έναν 1.400άρη κινητήρα της γενιάς TSI, με δύο υπερσυμπιεστές (έναν μηχανικό, για τις χαμηλές στροφές και έναν καυσαερίων, για τις υψηλότερες), το οποίο αποδίδει 150 ίππους.
Σύμφωνα με τα έως τώρα… ανακοινωθέντα της Seat, το εν λόγω σύνολο συνεργάζεται με το γνωστό, από τα υπόλοιπα μέλη της γερμανικής «οικογένειας», κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) και μάλιστα, με το νεότερο εκ των δύο διαθέσιμων, με τις 7 σχέσεις μετάδοσης. Ιδιαίτερης αναφοράς χρίζει επίσης και το σύστημα XDS, το οποίο συνεργάζεται με το ESP, προσομοιώνοντας ηλεκτρονικά τη λειτουργία ενός κλασσικού μηχανικού μπλοκέ διαφορικού.
Σχεδιαστικά, οι βασικές αλλαγές σε σύγκριση με τα μικρότερα και σαφώς πιο… φιλήσυχα μοντέλα της σειράς Ibiza, αφορούν στους τροχούς (17 ιντσών), στη μάσκα και στους πιο επιθετικούς σε σχεδίαση εμπρός και πίσω προφυλακτήρες.
Όσον αφορά στο μεγαλύτερο Leon, το οποίο, ευρύτερα ως μοντέλο, υπέστη με την ευκαιρία ένα περιορισμένης έκτασης face lift, τόσο εντός όσο και εκτός, τα νέα είναι πολύ λιγότερα, καθώς στα μηχανικά του μέρη, πέρα από την προσθήκη του συστήματος XDS, δεν παρατηρούνται ουσιαστικές αλλαγές.
Έτσι, θυμίζουμε πως κάτω από το εμπρός καπό εξακολουθεί να «ζει» ο γνωστός TFSI 2λιτρος κινητήρας απόδοσης 240 ίππων, ο οποίος προσφέρει στο προσθιοκίνητο -ασφαλώς- Leon Cupra επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 6,4 δλ. και τελική ταχύτητα 247 χλμ./ώρα, καταναλώνοντας κατά μέσο όρο, σύμφωνα με τις τυποποιημένες μετρήσεις του εργοστασίου, μόλις 8,3 λιτ./100 χλμ._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!